Wittenburg 67 Nijkerk

** Vanwege de grote belangstelling is het niet meer mogelijk een bezichtiging aan te vragen**

In een rustig, groen hofje van de Wittenburg staat deze goed onderhouden tussenwoning met vier slaapkamers en een achtertuin op het zonnige zuidwesten. De later gebouwde erker met overdekte entree trekt direct uw aandacht. Dit is een gezellig huis met veel lichtinval en in de woonkamer staat een gezellige houtkachel. De kozijnen en ramen met HR+(+) glas, de HR-ketel uit 2015 en de dakisolatie zorgen voor een woning met veel wooncomfort. Ook de ligging is goed, want u woont op loopafstand van een basisschool en winkelcentrum Paasbos.

De ruime hal maakt direct duidelijk dat dit een huis met sfeer is. In zowel de hal als de toiletruimte ligt een laminaatvloer.
In de woonkamer ziet u een mooie verdeling tussen het zit- en eetgedeelte. Dankzij de erker is het zitgedeelte een stuk ruimtelijker en bij het eetgedeelte is een pui met openslaande deuren naar de tuin.
Blikvanger is de schouw met vrijstaande houtkachel, die de woonkamer en keuken goed verwarmt.
In 2016 is de muur tussen de woonkamer en keuken verwijderd. In de woonkamer ligt een houten vloer en in de keuken grijze tegels. De keuken is voorzien van alle benodigde apparatuur, waaronder een groot gasfornuis met oven, is ingebouwd.

Op de eerste verdieping zijn drie slaapkamers van 14.2, 12.2 en 6.8 m². De wanden zijn voor een deel afgewerkt met behang en op de vloer ligt laminaat. Eén van de slaapkamers is in gebruik als kleedkamer, maar groot genoeg om in te richten als kinderkamer of werkkamer.
De badkamer is in 2018 gedeeltelijk gerenoveerd. Zo zijn er een nieuwe douchedeur en een nieuw wandcloset met betegeling geplaatst. Het brede, moderne wastafelmeubel met zwarte waskom zorgt voor een badkamer met een moderne uitstraling.

Onder het hoge, schuine dak zijn een zeer ruime overloop en de vierde slaapkamer met dakkapel. Deze slaapkamer heeft een diepe berging in de schuinte van het dak. Op de overloop is ruimte voor de wasmachine en kunt u achter de gordijnen veel spullen opbergen.

Exterieur:
De voortuin met het lage, smeedijzeren hek past goed bij het karakter van deze woning. Vanuit de woonkamer en keuken is de zonnige achtertuin op het zuidwesten te bereiken.
Tegen de achtergevel hangt een breed, elektrische bedienbaar zonnescherm en achter in de tuin staat een stenen (fietsen)berging met overkapping. Onder de overkapping is een poort naar de steeg.

- Het dak op de tweede verdieping is van binnenuit geïsoleerd;
- Houten kozijnen (begane grond) en kunststof kozijnen (eerste en tweede verdieping), voorzien van HR+(+) glas;
- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Nefit Proline, 2015);
- Houtkachel in de woonkamer;
- De badkamer is gedeeltelijk gerenoveerd in 2018 (nieuwe deur, tegels, toilet en wastafelmeubel);
- Vier slaapkamers, waarvan een met een dakkapel;
- Zonnige tuin (zuidwest) met berging en achterom;

Woon kenmerk
hofjeswoning
buitenzonwering, dakraam, glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie

douche, toilet, wastafel, wastafelmeubel