Je vindt bij Van Wijnen alles onder één dak. Je kunt losse diensten afnemen zoals het afsluiten van een hypotheek, maar uiteraard ook profiteren van ons complete aanbod. Bij de aankoop van een nieuwe woning is het bijvoorbeeld raadzaam eerst uw financiële mogelijkheden te bekijken. Tevens adviseren onze medewerkers je over de beste verzekeringen.

Van Wijnen is gevestigd in Nijkerk, centraal gelegen tussen de Gelderse Vallei en de Noord-West Veluwe. Wij zijn vanaf de oprichting actief in Nijkerk en omgeving.

Wie zijn wij

Van Wijnen is al sinds 1944 werkzaam in verzekeringen en vanaf 1958 tevens actief in de makelaardij van onroerende zaken. In de loop der jaren hebben wij ons dienstenpakket uitgebreid met financieringen en hypotheken. Vandaag de dag bieden wij onze klanten een compleet pakket zodat zij zorgeloos kunnen wonen en werken. Nu én in de toekomst!

Waarom Van Wijnen?

Los van het feit dat wij al jarenlang erkend NVM makelaar zijn, staan wij ook voor:

• Al 75 jaar een begrip in Nijkerk en omgeving voor verzekeringen;
  • Meer dan 60 jaar ervaring in de woningmarkt in de regio Nijkerk;
  • Deskundig en betrouwbaar advies, gecombineerd met persoonlijk contact.