Wittenburg 66 Nijkerk

Op zoek naar een instapklare gezinswoning op een centrale locatie? Deze tussenwoning biedt ruimte aan vier slaapkamers en is in 2019 gerenoveerd. Daarbij werd een nieuwe keuken geplaatst en is de volledige woning voorzien van nieuwe vloeren, de wanden in de woonkamer zijn aangepakt (spachtelputz en sauswerk) en de slaapkamers zijn opnieuw behangen en gesausd. Kortom; een woning waar u zonder klussen in kunt. Bovendien beschikt u over een ruime voortuin en een heerlijke achtertuin op het zuidoosten, opnieuw aangelegd in 2019. De achtertuin is uitgerust met een veranda met glazen dak, zodat u al vroeg in het seizoen buiten kunt zitten. De woning is gelegen aan de zuidzijde van Nijkerk, centraal gelegen en vlakbij het stadscentrum. Ook een supermarkt, drogist, kinderopvang, verschillende basisscholen, en sportvoorzieningen zijn nabij gelegen. Via de A1 en A28 rijdt u in een oogwenk richting steden als Zwolle en Amersfoort.

Indeling van de woning
Begane grond
U betreedt de woning via de hal met meterkast, garderobe, trapopgang naar de eerste verdieping, trapkast en nette toiletruimte. De woonkamer strekt zich van voor- tot achtergevel en is heerlijk licht door grote raampartijen aan weerszijden. Het vertrek is afgewerkt met een lichte laminaatvloer en strak afgewerkte wanden, en wordt erg sfeervol door een palletkachel. Achterin bevindt zich de open keuken. Deze is in 2019 vernieuwd en uitgerust met een L-vormig keukenmeubel en bovenkasten. Apparatuur betreft een vierpits inductiekookplaat, afzuigkap, koelkast en vaatwasser.

1e verdieping
De overloop geeft toegang tot drie slaapkamers, elk voorzien van vloerbedekking (2019), recent gesausde en behangen wanden en een grote raampartij. Eén kamer is uitgerust met een kastenwand met schuifwanden over de volledige breedte. De badkamer is geheel betegeld en voorzien van raampartij, spotverlichting, radiator, badkamermeubel met kasten, wastafel en spiegel, wandcloset, een heerlijk ruim ligbad en een inloopdouche.

2e verdieping
De voorzolder is ruim en biedt ruimte aan de cv-installatie en witgoedapparatuur. Dakramen aan weerszijden maken de ruimte licht en goed te ventileren. De naastgelegen slaapkamer is eveneens voorzien van twee dakramen. Daarnaast vindt u er een laminaatvloer, goed afgewerkte wanden en bergruimte in de knieschotten.

Buiten:
U beschikt over een relatief diepe voortuin die maakt dat voorbijgangers op enige afstand passeren. De achtertuin is gesitueerd op het zuidoosten en is volledig bestraat met grote terrastegels. Achterin bevindt zich een houten veranda met glazen dak en alle ruimte voor een heerlijke loungehoek. Gekoppeld aan de veranda treft u een berging en een overkapping.

Bouwperiode

natuurlijke ventilatie, tv kabel