Watergoorweg 11 Nijkerk

Als u vanaf de Brink over de rotonde de Watergoorweg in rijdt, dan ziet u aan de rechterzijde deze karakteristieke woning staan. Hier kunt u naar eigen smaak gaan verbouwen, stylen en verduurzamen totdat dit uw droomhuis is. Op de eerste verdieping zijn drie slaapkamers, een doucheruimte en de overloop met vlizotrap naar de bergzolder. Vanuit de hal loopt u de lichte woonkamer in, die in verbinding staat met de keuken in de aanbouw. In de diepe tuin staat een berging/hobbyruimte en via de achterom kunt u zo met de fiets op pad.

De hal met hoog plafond en lambrisering staat in verbinding met de ruime woonkamer. Hier ziet u een ruimte met grote ramen aan de voor- en achterzijde die u naar eigen smaak kunt moderniseren. Er is genoeg ruimte voor een zit- en een eethoek, van elkaar gescheiden met een schouw waar nu een gashaard is aangesloten.
In de aanbouw is de keuken gesitueerd. Vanuit hier kunt u de achtertuin bereiken. Boven het aanrecht hangt de geiser, die zorgt voor warm water in de keuken en badkamer. In de hoek van de woonkamer is de toegang naar een portaal met een bergkast onder de trap en aan de andere zijde is de toiletruimte met fonteintje.

Verrassend is de ruimte op de eerste verdieping. Vanaf de overloop zijn drie slaapkamers en de doucheruimte te bereiken. De ramen in de dakkapellen zorgen voor veel lichtinval in de slaapkamers en op de overloop. Een van de slaapkamers aan de voorzijde heeft een vaste garderobekast met schuifdeuren. In de doucheruimte hangt een wastafel met planchet en spiegel.

Zolder:
Op de overloop is een vlizotrap naar de bergzolder met een nokhoogte van 1.77 meter.

Exterieur:
Aan de voorzijde ziet u een keurig aangelegde voortuin met gevarieerde, groenblijvende beplanting. Vanuit de keuken is de ruim 18 meter diepe achtertuin op het oosten te bereiken. Het eerste deel van de tuin is ingericht als terras en in het verlengde van het pad, waar ook de buren gebruik van maken, is de siertuin met berging met een oppervlakte van 14.9 m². Met het plaatsen van een schutting of andere erfafscheiding is het mogelijk om privacy te creëren op het terras.

- Lokale verwarming met gaskachels in de woonkamer en keuken;
- Drie slaapkamers en een doucheruimte op de eerste verdieping;
- Vlizotrap naar de bergzolder (hoogte 1.77 meter);
- Diepe achtertuin met berging en achterom;

glasvezel kabel
in centrum, in woonwijk