Vreugdenhilstraat 12 Nijkerkerveen

In Holkerveen, tussen Nijkerk en Amersfoort, staat deze fantastische en optimaal uitgebouwde hoekwoning met drie slaapkamers, een oprit met carport en een garage annex berging.
Dit instapklare huis heeft niet alleen aan de buitenzijde, maar ook aan de binnenzijde veel sfeer en luxe.
Goede isolatie, zonnepanelen, een HR-ketel en HR+ glas zorgen niet alleen voor energielabel A, maar ook voor een lage energierekening.

Naast de overdekte entree bevindt zich de mooie erker.
In de hal ziet u witte paneeldeuren, een lichte tegelvloer en de trap naar de eerste verdieping. Onder de trap is een bergkast en de toiletruimte met wandcloset en een urinoir.
De zitkamer met grote erker staat in verbinding met de woonkeuken en aansluitende eetkamer. De erker is voorzien van elektrisch ingebouwde screens. Sfeer, comfort, ruimte en luxe zijn volop aanwezig.
In de woonkeuken ziet u een elektrische haard oen op maat gemaakte kasten met stoere wandplanken. Het eetgedeelte bevindt zich aan de tuinzijde, bij de openslaande deuren.
De keuken is fraai ingedeeld met een wandopstelling, kastenwand en een groot spoeleiland met zitgelegenheid. Grote lades en kasten bieden veel bergruimte en alle apparatuur, waaronder een brede inductie kookplaat, zijn ingebouwd.
Vanuit de keuken betreed u de bijkeuken met vaste kastenwand en mooi stalraam. De gehele begane grond is voorzien van een tegelvloer met vloerverwarming.

Aan de achterzijde zijn twee slaapkamers, waaronder de ouderslaapkamer met vaste kastenwand. De badkamer is ingedeeld met een inloopdouche, tweede toilet, wastafelmeubel en een hoge handdoekenradiator.
Niet alleen de badkamer, maar ook de derde slaapkamer is aan de voorzijde van dit sfeervolle huis gesitueerd. In alle slaapkamers hangt een airco-unit die ook kunnen verwarmen en op de vloer ligt PVC.

Er is een vaste trap naar de tweede verdieping, die een nokhoogte heeft van 2.15 meter. Twee dakramen zorgen voor veel lichtinval in deze kamer die wordt gebruikt als sport-, was- en werkruimte.
Het dak is geïsoleerd en op de vloer ligt vinyl met een mooi houtpatroon.

Tuin en garage/berging:
Een beukenhaag in de voortuin zorgt voor privacy in de woonkamer. Op de oprit en onder de carport, kunnen meerdere auto’s staan. Via de carport en achtertuin is de garage/berging met overkapping te bereiken.
De geïsoleerde garage/berging is voorzien van gas, water, elektra en UTP kabel en heeft een zolder/vliering. Perfect te gebruiken als hobbyruimte. De achtertuin op het zuidoosten is grotendeels bestraat, waardoor er genoeg ruimte is om in de zon te zitten.

- Het dak, de vloer en de spouwmuren zijn geïsoleerd;
- Houten kozijnen en ramen, voorzien van HR+ glas;
- Vrijwel de gehele woning is voorzien van screens.
- Buitenschilderwerk wordt jaarlijks, waar nodig, bijgehouden;
- Hr-ketel (Vaillant Hr Solide Plus, 2011) voor verwarming en warm water;
- 12 zonnepanelen (360 Wp), geplaatst in 2018;
- Energielabel A, geldig tot 13-04-2028.

hoekwoning

airconditioning, glasvezel kabel, mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, zonnepanelen

douche, toilet, wastafel, wastafelmeubel

cv ketel, elektrische verwarming, vloerverwarming gedeeltelijk