Vlinderlaan 43 Nijkerk

Tot in detail is deze ruime twee-onder-een kapwoning met garage verbouwd en gemoderniseerd tot een trendy huis met sfeer en luxe. Er zijn vier ruime slaapkamers en de badkamer met inloopdouche lijkt zo uit een woonmagazine te komen. De woonkamer staat in verbinding met de open keuken, waar alle benodigde apparatuur aanwezig is. Op de oprit is ruimte voor twee auto’s en de garage is bijna 6.50 meter diep. Ook de tuin met veranda, overdekt terras en bestrating heeft een fantastische uitstraling. Het is een kwestie van de meubels neerzetten en de dozen uitpakken, want hier hoef je niet te klussen en verbouwen.

Naast de garage is de prachtige entree van deze geheel gemoderniseerde woning. Links in de hal is de deur naar de garage en achter de mooie, zwarte deuren zijn de luxe toiletruimte met fonteintje en de woonkamer met open keuken gesitueerd. De wanden en plafonds op de hele benedenverdieping zijn gestuct en onder de tegelvloer ligt vloerverwarming.
De woonkamer met open keuken is een prachtige, geheel gemoderniseerde leefruimte met veel sfeer en luxe. Aan de voorzijde is het ruime zitgedeelte met brede erker en aan de andere zijde is ruimte voor een grote eettafel. Mooie elementen zijn de cinewall met designhaard, de airco-unit (verwarmen en koelen) en de ramen tot vloerhoogte.
In de keuken staat een stijlvolle hoekopstelling met massief houten frontjes, een granieten aanrechtblad en zwart geglazuurde tegels op de wanden. Alle benodigde apparatuur is ingebouwd en openslaande deuren geven toegang tot de veranda.
Voor de auto, fietsen en als opslagruimte is de bijna 6.50 meter diepe garage zeer geschikt. De garage heeft een sectionaalpoort naar de oprit en een deur naar de achtertuin.

Op de eerste verdieping zijn twee (voorheen drie) slaapkamers en de badkamer. Ook hier zijn de wanden en plafonds gestuct en op bijna de hele verdieping ligt een mooie laminaatvloer. Aan de voorzijde is de master bedroom met een airco-unit. Deze kamer is, net als de slaapkamer aan de achterzijde, ruim 5.40 meter breed. De slaapkamer aan de achterzijde is nu in gebruik als kleed- en zonnebankkamer.
Ook de badkamer is in 2022 met gevoel voor smaak verbouwd tot een zeer luxe ruimte. Achter de brede wastafel met wandkranen is de zeer ruime inloopdouche en rechts in de badkamer zie je het tweede toilet. De spiegel met touch-verlichting, zwarte accessoires en inbouwverlichting maken deze badkamer meer dan compleet.

Wat voorheen grote, open ruimte was is verbouwd tot een prachtige etage met twee slaapkamers en een ruime overloop. Op de overloop is ruimte voor de wasapparatuur en de slaapkamers hebben dezelfde vloeroppervlakte. Net als op de eerste verdieping ligt er laminaat op de vloer en is alles gestuct. Op de overloop hangt een airco-unit en in de nok is een handige bergvliering.

Exterieur:
Aan de voorzijde zie je een brede oprit voor meerdere auto’s en een mooi aangelegde, onderhoudsvriendelijke tuin. Vanuit de keuken is de achtertuin op het zuiden te bereiken. Onder de grote, houten veranda is ruimte voor een grote tafel en in de hoek van de tuin staat een overdekt terras. De rest van de tuin is fraai bestraat en de leibomen zorgen voor privacy.

- Het dak, de buitengevels en de begane grondvloer zijn geïsoleerd;
- In 2022 is het buitenschilderwerk gedaan;
- Grote, houten veranda met lichtkoepel;
- Houten kozijnen, voorzien van isolerende beglazing;
- Verwarming via een HR-combi ketel (2022) met vloerverwarming op de begane grond, met uitzondering van de garage;
- In de periode 2020-2022 is de woning grondig verbouwd en gemoderniseerd;
- Luxe badkamer (2022)
- Energielabel A.

twee onder een kapwoning

airconditioning, glasvezel kabel, mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, tv kabel