Op 20 mei 2019 bestaan wij precies 75 jaar. Hier zijn wij erg trots op en dit willen wij graag samen met jullie vieren.

Bij verkoop van jullie huis of appartement ontvangen jullie tijdens de actieperiode 25% korting op het door ons gehanteerde verkooptarief en wij doneren 25% van het verkooptarief aan één van de hieronder door jullie te kiezen lokale goede doelen.

• Hospice Nijkerk
  • UVV Nijkerk
  • Stichting Hello You Nijkerk
  • Leergeld Nijkerk

Presentatiepakket

Besluit je tijdens de actieperiode dat wij jullie woning mogen verkopen? Dan wordt deze aangemeld met onderstaand presentatiepakket zonder opstartkosten.

• Complete Funda plaatsing
  • Professionele fotografie
  • 360 graden foto's en video
  • 2D en 3D plattegronden
  • Facebook advertenties
  • Plaatsing op onze website
  • Luxe woningbrochure
  • Deelname open huis

Actievoorwaarden

De actieperiode loopt van maandag 1 april tot dinsdag 1 oktober 2019.

Vraag vandaag nog een vrijblijvend kennismakingsgesprek aan voor de verkoop van jullie woning als deze zich bevindt binnen onze regio gemeente Nijkerk. Daarna beslis je zelf of je gebruik wil maken van deze actie.

Goede doelen

Hospice Nijkerk

Hospice Nijkerk biedt palliatieve terminale zorg in een huiselijke omgeving aan mensen met een korte levensverwachting, zodat de zorgvragers zich, met hun naasten, op hun eigen wijze kunnen voorbereiden op het naderende afscheid van elkaar en van het leven. Palliatieve zorg is gericht op kwaliteit van leven wanneer geen genezing meer mogelijk is. Symptomen worden in overleg met de zorgvrager adequaat behandeld, psychosociale zorg wordt geleverd en begeleiding op het gebied van zingeving wordt geboden.

UVV Nijkerk

Ontmoet. Beweeg. Ontspan. Drie sleutelbegrippen in het werk van UVV Nijkerk voor senioren. Met meer dan 125 enthousiaste vrijwilligers is de UVV Nijkerk in het gebouw &/Entree aan de Frieswijkstraat in Nijkerk een ontmoetingsplek voor senioren die er even uit willen; met leeftijdsgenoten iets willen doen of gewoon gezellig en actief bezig willen zijn. De UVV Nijkerk biedt een scala aan activiteiten. Van vervoer naar huisarts, familie, bibliotheek en supermarkt voor die dat niet meer zelfstandig kunnen tot bewegen voor senioren, van stijldansen tot fietsen, van moespluktuin tot huiskamerbridge, van soos tot met de Kunstbus gaan naar het theater of museum, van zingen tot zo maar een praatje. Elke dag maakt de UVV Nijkerk voor senioren het verschil.

UVV Nijkerk

Hello You Nijkerk heeft als doel de sociale contacten onder mensen met een verstandelijke beperking te vergroten middels activiteiten waardoor zij hun sociale netwerk kunnen uitbouwen en daardoor minder alleen staan en voorts al hetgeen met een en ander rechtstreeks of zijdelings verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords. Er zijn in Nijkerk weinig gelegenheden waar mensen met een verstandelijke beperking elkaar kunnen ontmoeten, Ons doel is 6 ontmoetingsavonden per jaar voor deze doelgroep te organiseren. De ontmoetingsavonden zullen een thema hebben. De activiteiten op zo’n avond sluiten aan op het thema van de avond. Gestreefd wordt dat het aantal bezoekers 40-60 per avond zullen bedragen.

UVV Nijkerk

Stichting Leergeld Nijkerk wil dat alle kinderen van 4 tot 18 jaar (wonend in Nijkerk, Nijkerkerveen of Hoevelaken) kunnen meedoen aan binnen- en buitenschoolse activiteiten. Ook die kinderen waarvan de ouders het financieel niet zo breed hebben. Door mee te doen met leeftijdsgenoten ontwikkelen kinderen hun sociale vaardigheden en kennis optimaal en participeren ze later als volwassenen volwaardig in onze samenleving. Door kinderen niet buiten te sluiten, wil Leergeld ook voorkomen dat de maatschappij er later duur “leergeld” voor betaalt. Leergeld Nijkerk helpt door bijvoorbeeld het betalen van een factuur van een schoolreisje of -excursie, het leveren van een (tweedehands) fiets, een laptop of schoolspullen. Meer informatie via onze website of onze facebookpagina.