Van Oldenbarneveltstraat 46 Nijkerk

Het is fijn en rustig wonen in deze zijstraat van de Van Oldenbarneveltstraat, waar alleen bestemmingsverkeer komt. Deze goed onderhouden tussenwoning heeft een tuin op het zonnige westen, een stenen (fietsen)berging en een poort naar de steeg.
Met vier slaapkamers, waarvan twee met vaste kasten, is dit een geschikt huis voor een gezin en om vanuit huis te werken. De moderne badkamer en toiletruimte zijn vernieuwd en de open keuken heeft alle benodigde inbouwapparatuur. Een parketvloer in de woonkamer zorgt voor een gezellige sfeer en grote ramen maken dit instapklare huis erg licht.
Het is maar 250 meter lopen naar een grote supermarkt en na een kwartier lopen sta je in het centrum of bij het treinstation. Nijkerk biedt een ruim palet aan scholen (basis- en middelbaar onderwijs), vele sportfaciliteiten en heeft een goede aansluiting op de snelweg A28 naar Amersfoort, Utrecht en Zwolle.

Deze goed onderhouden, gezellige woning heeft een ruime hal met een antracietkleurige tegelvloer. Onder de trap is een diepe bergkast en aan de linkerzijde, naast de garderobe, is de toiletruimte. De toiletruimte is ingedeeld met een wandcloset, fonteintje, grijze tegels op de wanden en vloer. Doordat de muur tussen de woonkamer en keuken is verwijderd heb je een mooie leefruimte tot de beschikking. De parketvloer past goed bij de kleuren op de muren en de sierlijst op het plafond. Aan de voorzijde is het zitgedeelte met leuk uitzicht naar de straat en het eetgedeelte staat in verbinding met de keuken. Mooi detail is het grote raam met roedeverdeling en ventilatieroosters. In de keuken staat een ruime, lichte hoekopstelling met alle benodigde inbouwapparatuur, lichte tegels op de achterwand en een donker aanrechtblad.

Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers. Een van de slaapkamers aan de achterzijde heeft een ruime kastenwand over de hele lengte en hoogte van de kamer. De naastgelegen slaapkamer is ingericht als hoofdslaapkamer. Ook de slaapkamer aan de voorzijde heeft een grote, op maat gemaakte kast waardoor u veel bergruimte tot de beschikking heeft. Op de overloop en in de slaapkamers ligt laminaat en meerdere wanden zijn afgewerkt met stoer steigerhout. De moderne badkamer is ingedeeld met een grote inloopdouche, tweede toilet, wandradiator, wastafelmeubel en een rechthoekige spiegel. Het plafond is voorzien van inbouwverlichting en de betegeling op de wanden en vloer is hetzelfde als in de toiletruimte.

De tweede verdieping is verdeeld in een overloop, berging en een ruime slaapkamer met dakkapel. Net als op de eerste verdieping ligt er laminaat op de vloer. In het schuine dakvlak aan de voorzijde is veel bergruimte en op deze verdieping zijn de benodigde aansluitingen voor de wasapparatuur.

Exterieur:
Groenblijvende beplanting zorgt het hele jaar voor een voortuin met een mooie uitstraling.
Ook heb je hierdoor weinig inkijk vanaf de openbare weg. In de keuken is een deur naar de achtertuin, gesitueerd op het westen. Deze is, net als de voortuin, sfeervol aangelegd. Boven het grote terras hangt een breed, elektrisch bedienbaar zonnescherm en verder ziet u buitenverlichting en een buitenkraan. Verder is de tuin ingedeeld met een tweede terras, coniferen als erfafscheiding en mooie beplanting. Onder de begroeide pergola is ruimte voor een trampoline en aan de stenen berging is een overkapping gebouwd. Onder de overkapping is een poort naar de steeg.

- Goed onderhouden, sfeervolle woning met vier slaapkamers;
- Moderne badkamer en toiletruimte;
- Rustige ligging in een straat zonder doorgaand autoverkeer;
- Mooi aangelegde, zonnige voor- en achtertuin met berging en achterom;
- Energielabel C

Woon kenmerk
hofjeswoning
buitenzonwering, glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie, tv kabel