Steenbeek 8 Nijkerk

Aan de noordkant van het centrum, in een rustige straat, staat jouw nieuwe droomhuis.
Deze hoekwoning met grote aanbouw is in 2019 geheel verbouwd en gemoderniseerd, waardoor je zo de meubels neer kunt zetten.
In totaal zijn er 6 slaapkamers, een grote kleedkamer en een aparte tv-kamer die ook als werkkamer gebruikt kan worden. De luxe keuken, badkamer, toiletruimte en diepe tuin met veranda maken het plaatje meer dan compleet.
Parkeren kan op eigen terrein en de sfeer die je hier ervaart, zie je meestal in de bekende woonbladen.

Aan de voorzijde, naast het grote woonkamerraam, is de voordeur van deze zeer ruime woning. In de mooie hal zie je de trapopgang, een bergkast en een mooie plek voor de kapstok. Glad gestucte wanden, grote vloertegels met vloerverwarming en een stalen deur met glas geven aan dat dit huis instapklaar is.
Doordat de keuken is verplaatst naar de aanbouw, is de woonkamer veel groter dan verwacht. De eettafel staat in de keuken, dus de woonkamer kan geheel als zitkamer worden ingericht. Mooie elementen zijn de grote ramen, openslaande tuindeuren, de mediawall, natuursteen als wandafwerking en de houtkachel.
Vanuit de woonkamer loop je je de prachtige keuken in, waar een grote eettafel goed kan staan. De moderne keukenopstelling met donkere kastenwand en groot kook-/spoeleiland is voorzien van alle benodigde inbouwapparatuur, waaronder een inductie kookplaat en heetwaterkraan.
In de keuken, achter de schuifdeur, is de bijkeuken met een stijlvolle toiletruimte. De bijkeuken grenst niet alleen aan de tuin, maar ook aan een hobbykamer die nu als tv-kamer is ingericht. Zwart is gecombineerd met een mooie, kleurrijke patroontegel op de vloer. Als laatste is er een kamer op de begane grond, die is ingericht als slaapkamer. Deze ruimte kan ook als berging, werkplek of hobbyruimte worden gebruikt.

Ook boven is dit een huis boordevol sfeer en luxe. Op bijna de hele verdieping ligt een grijze vloer en de gestucte, kleurrijke wanden zijn deels afgewerkt met patroonbehang.
Aan de overloop grenzen de badkamer en drie slaapkamers, waarvan twee aan de achterzijde. De slaapkamer aan de voorzijde grenst aan het balkon en vanuit de grote slaapkamer aan de achterzijde is de xl-kleedkamer te bereiken, gesitueerd in de aanbouw. De kleedkamer grenst aan een zolder met een nokhoogte van 1.25 meter. Ook de badkamer is in 2019 geheel vernieuwd, waardoor er is gekozen voor rustig kleurgebruik. De ruimte is ingedeeld met een inloopdouche, wandcloset, een tweepersoons wastafelmeubel, een brede spiegel met verlichting, een bergkast en een donkere designradiator.

Doordat er op de eerste verdieping een grote zolder is, kan de tweede verdieping volop worden gebruikt als woonruimte. Aan de overloop, waar de wasmachine en droger kunnen staan, grenzen twee slaapkamers met een dakkapel en op maat gemaakte inbouwkasten. Ook hier zie je een mooie vloer-, wand- en plafondafwerking.

Tuin:
De voor- en achtertuin passen qua stijl goed bij het moderne woonhuis. Aan de voorzijde, op de oprit, is parkeergelegenheid op eigen terrein en in de tuin staat een grote plantenbak van cortenstaal.
In de diepe achtertuin op het meestal zonnige westen zie je een groot terras, palmboom, een fantastische veranda en een berging met overkapping. De houten schuttingen passen perfect in het geheel en voor kinderen is er genoeg ruimte om buiten te spelen. En als het warm wordt, kan er op het achterste terras een zwembad staan.

- Houten kozijnen, voorzien van isolerende beglazing;
- Geïsoleerde begane grondvloer;
- Vloerverwarming op de begane grond (via de cv) en elektrische vloerverwarming in de badkamer (niet in gebruik);
- Parkeergelegenheid op eigen terrein;
- Grote aanbouw met de keuken, een berging, bijkeuken, toiletruimte, hobbyruimte en slaapkamer;
- 6 slaapkamers en een grote kleedkamer;
- Energielabel C

hoekwoning

buitenzonwering, glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie

douche, dubbele wastafel, toilet, vloerverwarming