Rotsvlinder 14 Nijkerk

** Vanwege de grote belangstelling is het niet meer mogelijk een bezichtiging aan te vragen**

Zonnepanelen, goede isolatie en een zonneboiler zorgen voor een huis met een duurzaam karakter. Tel daarbij de mooie ligging in een rustige, kindvriendelijke wijk op en u heeft een huis dat aan veel wensen voldoet. Aan de achterzijde is een grote dakkapel geplaatst en er zijn drie ruime slaapkamers, waarvan een op de tweede verdieping. De achtertuin met berging en overkapping grenst aan een rustige straat met openbare parkeergelegenheid. Woont u straks in dit mooie huis in populaire wijk De Terrassen?
U woont in een rustig hofje, op korte afstand van winkels, basis- en middelbare scholen, openbaar vervoer (bus en trein) en sportvoorzieningen. De ligging is centraal, zodat zowel het centrum van Nijkerk als de binnenstad van Amersfoort gemakkelijk bereikbaar zijn. Via de A28 heeft u snel toegang tot omliggende steden.

De ruime, lichte hal is een mooie ontvangstruimte die een aangename rust uitstraalt. De lichte tegelvloer met vloerverwarming ligt op bijna de hele begane grond en de industriƫle woonkamerdeur past goed bij het zwarte deurbeslag. Links in de hal zijn de meterkast, moderne toiletruimte met fonteintje (2020) en een handige bergkast.
In de tuingerichte woonkamer ziet u openslaande deuren naar de tuin en de witte, houten trap naar de eerste verdieping. Doordat de eettafel in de keuken staat, kan de woonkamer geheel als zitkamer worden ingericht.
Aan de voorzijde is de in 2021 vernieuwde eetkeuken, waar u tijdens het eten naar de rustige straat kijkt. De dubbele wandopstelling heeft veel bergruimte, een composiet werkblad en alle benodigde inbouwapparatuur is ingebouwd. Dit is een fantastische plek om, alleen of samen, te koken en bakken.

Op de eerste verdieping zijn twee ruime slaapkamers en de badkamer. De L-vormige slaapkamer aan de achterzijde heeft een brede dakkapel en de slaapkamer aan de voorzijde is ingericht als werk-/kleedkamer. Op de overloop en in beide slaapkamers ligt een mooie laminaat vloer.
De badkamer heeft grote, lichte tegels op de wanden en de zwarte tegels op de vloer. Aan de rechterzijde ziet u de inloopdouche en het wandcloset. Links in de badkamer hangt een groot wastafelmeubel met een mooie spiegel. Zwarte accenten, waaronder de kranen en accessoires, zorgen voor een trendy look.

Onder het hoge, schuine dak (nokhoogte 2.58 meter) is de derde slaapkamer gesitueerd. Aan de achterzijde is een groot dakraam met verduisteringsgordijn geplaatst en in de schuinten van het dak is veel bergruimte. In de hoek van deze kamer is ruimte voor de wasapparatuur.

Exterieur:
De voortuin is ingedeeld met lage beplanting, gras en een pad van grote tegels. Openslaande deuren in de achtertuin geven toegang tot de achtertuin, gesitueerd op het oosten. Er is genoeg ruimte om in de zon te zitten en aan de houten (fietsen)berging is een overkapping gebouwd. Via de poort is een rustige straat met openbare parkeergelegenheid te bereiken.

- De woning heeft dak-, spouwmuur- en vloerisolatie;
- In 2020 is de dakbedekking van de dakkapel vernieuwd;
- Hardhouten kozijnen, voorzien van isolerende beglazing;
- Het buitenschilderwerk is in 2022 gedaan;
- Verwarming via een HR-ketel (Intergas HRE combi Kompakt, 2008), warm water via een zonneboiler en de HR-ketel;
- Vloerverwarming op de begane grond;
- De zonnepanelen (geplaatst in 2019);
- Energielabel A.

glasvezel kabel, mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, tv kabel, zonnepanelen
aan rustige weg, in woonwijk

inloopdouche, toilet, wastafel, wastafelmeubel