Rondel 10 Nijkerk

Gelijkvloers wonen in een comfortabel appartement aan de rand van Nijkerk, in het Knoopjespark dat is gebouwd op de plek waar vroeger een Knopenfabriek stond. In het kleinschalige buurtje zie je veel groen, rustige straten en gevarieerde bebouwing. Dit appartement is gesitueerd op de eerste verdieping, is te bereiken met de lift, heeft een leuk balkon op het zonnige westen en een eigen berging op de begane grond. In bijna het hele appartement ligt laminaat en de badkamer is, net als de keuken en toiletruimte, zeer compleet uitgevoerd. De slaapkamer is heerlijk ruim en de inpandige berging/bijkeuken biedt niet alleen veel bergruimte, maar ook de mogelijkheid om een bureau neer te zetten. Het centrum, treinstation en de sportvelden bevinden zich op slechts enkele minuten fietsen!

Appartementengebouw:
Vanaf de openbare parkeerplaatsen loop je naar de gezamenlijke entree met de brievenbussen en intercom. Ook de privéberging voor de fietsen bevindt zich op de begane grond. Met de trap en lift is het appartement, gesitueerd op de eerste verdieping, te bereiken.
Eenmaal boven loop je over de overdekte galerij naar de voordeur van huisnummer 10.

Appartement:
De hal is een lange, lichte ruimte met een mooie laminaatvloer, die qua kleur goed past bij de kleuren op de muren. Er is genoeg plek voor een kapstok en in de hal hangt de intercom, waar je kan horen wie beneden bij nummer 10 aanbelt. Links in de hal, naast de meterkast, is een inpandige berging met de HR-ketel en het WTW-systeem.
De woonkamer met open keuken heeft dezelfde vloer- en wandafwerking als de hal, wat zorgt voor eenheid en rust. Door de grote ramen aan de westkant valt veel licht naar binnen en het uitzicht naar het groen in de straat is fraai. Bij het zitgedeelte is een mediawall met inbouwhaard gemaakt en in de open keuken staat een lichte hoekopstelling met alle benodigde inbouwapparatuur.
Naast de keuken bevindt zich een ruime, verwarmde bijkeuken/berging met ruimte voor een koel-/vriescombinatie, droger en een grote kast. Met een andere indeling is het mogelijk om een bureau neer te zetten, wat handig is als je regelmatig vanuit huis werkt. De slaapkamer is heerlijk ruim en goed in te delen met een groot tweepersoonsbed en een dubbele ladekast of een garderobekast voor je winter- en zomergarderobe.
Aan de overzijde van de hal zijn de toiletruimte met fonteintje en de badkamer. De badkamer is ingedeeld met een inloopdouche, wastafelmeubel, grote spiegel met verlichting en de wasmachineaansluiting. Grote, lichte wandtegels maken de badkamer heel ruimtelijk en de donkere vloertegels zorgen voor een badkamer met een luxe uitstraling.

Balkon:
Als je overdag aan het werken bent, is het fijn om in de zon te kunnen zitten als je thuis komt. Dit appartement heeft een fijn balkon op het westen, dus met middag- en avondzon. Het uitzicht is fraai en de houten terrastegels zorgen voor een balkon met een gezellige sfeer.

- Het appartement is voorzien van kunststof kozijnen met HR++ glas
- Goed geïsoleerd appartement met veel wooncomfort
- Verwarming via een HR ketel (Intergas) en een WTW systeem
- VvE bijdrage € 146,85 per maand