Nieuwe Kerkstraat 61 Nijkerkerveen

Op zoek naar een groot vrijstaand huis met kantoor-/bedrijfsruimte en is klussen geen probleem? Dan is dit een perfect huis voor jou! Het huis heeft een prachtige tuin rondom met lange oprit, groene voortuin en zonnige achtertuin op het zuiden, waarin zich achterin een groot gebouw bevindt met keuken, toilet en zolderverdieping. Doordat dit gebouw ook bereikbaar is vanaf de oprit, is het een perfecte kantoor- en/of bedrijfsruimte om klanten te ontvangen!

Het huis is ingericht met een royale woon-/eetkeuken, ruime straatgerichte woonkamer, vier grote slaapkamers met wastafels en badkamer met deur richting een balkon. Aan opbergruimte geen gebrek: het huis heeft vele (schuifdeur)inbouwkasten en een bergruimte op de begane grond.

Het huis is gelegen in een rustige, kindvriendelijke buurt aan een van de hoofdwegen van het gezellige dorp Nijkerkerveen. Op korte loopafstand bevinden zich een fietsenwinkel en snackbar. Iets verderop tref je een buurtsuper, basisschool, huisartsenpraktijk, voetbalvereniging. Voor andere voorzieningen kun je terecht in het nabijgelegen Amersfoort en Nijkerk. Nijkerkerveen wordt omringd door prachtige natuur.

Begane grond
De voordeur is gelegen aan de oprit. Je komt binnen in de L-vormige hal met daarin een inloopmat, lichte tegelvloer, trapopgang en deuren richting een trapkast, bergruimte, toilet met fonteintje, open keuken en achtertuin.
De ruime open keuken is bereikbaar middels twee deuren (vanuit de hal). Vanuit de keuken kijk je door twee grote ramen mooi uit op de achtertuin. De keuken is voorzien van een tegelvloer waarop je (qua oppervlakte) met gemak een grote eettafel met stoelen kunt plaatsen. Je hebt de beschikking over een grote houten hoekkeuken.
Aan de voorzijde van de woning bevindt zich de ruime, lichte woonkamer. Deze is ingericht met inbouwspots, vloerbedekking en een bakstenen schouw met kachel. De diverse raampartijen, die prachtig uitkijken op de groene zij- en voortuin halen heerlijk veel buitenlicht naar binnen.

1e verdieping
Vanaf de overloop bereik je twee slaapkamers en de badkamer.
Beide slaapkamers zijn bijzonder ruim en licht: voorzien van meerdere grote raampartijen, vloerbedekking en een schuifdeurinbouwkast. In de master bedroom bevindt zich een wastafel. De andere slaapkamer is voorzien van een breed wastafelmeubel met grote spiegel. In het midden van deze kamer bevindt zich een grote boogpoort, waardoor je de kamer mooi in twee gedeeltes op kunt delen.
De gedateerde badkamer is ingericht met een ligbad, douche, dubbel wastafelmeubel, spiegelkast, toilet, raam en deur richting een balkon, gelegen op het zuiden.

2e verdieping
De overloop staat in open verbinding met een slaapkamer. Ook is er een deur aanwezig richting een andere slaapkamer. De twee slaapkamers zijn voorzien van schuine wanden en vloerbedekking. In de voorste slaapkamer bevinden zich tevens een brede dakkapel, wastafelmeubel en twee inbouwkasten. De achterste slaapkamer is voorzien van de cv-installatie.

Het huis heeft een prachtige tuin rondom. Rechts naast de woning bevindt zich een lange oprit die plek biedt voor meerdere auto’s. Voor en links naast de woning ligt een schitterende groen ingerichte tuin met gazon, bomen, struiken en planten. Vanaf de oprit bereik je middels een poort de achtertuin.
De achtertuin is gelegen op het zonnige zuiden. Deze is mooi onderhoudsvrij ingericht met een groot terras en langs de linkerzij- en achterkant borders met hoge hagen. Aan de rechterzijde staat een bakstenen muur met poort richting de oprit. Ook achterin de tuin bevindt zich een (open) achterom.

Gebouw achterin de tuin
Achterin de tuin staat een groot gebouw van ca. 79 m². Deze kun je bijvoorbeeld inrichten als kantoor-, winkel-, logeer- en/of bergruimte. Handig is dat dit gebouw ook bereikbaar is vanaf de achterzijde; je hoeft de achtertuin niet in om het gebouw te betreden. Fijn voor als je hier klanten wilt ontvangen!
Het gebouw is voorzien van meerdere ingangen: een richting een hal met daarin de trap richting de 1e verdieping, een richting de keuken (die in open verbinding staat met de kantoorruimte) en een (aan de achterzijde) richting een hal met daarin het toilet met fonteintje en een deur richting de (kantoor)ruimte.
Je hebt de beschikking over een lange rechte keuken met spoelbak, bovenkasten en keukenraam. De kantoorruimte is mooi ruim en voorzien van een grote raampartij.

Op de 1e verdieping bevindt zich een grote open ruimte met schuine balkenplafonds, twee ramen en een hok met daarin de cv-installatie. Qua hoogte kun je deze ruimte niet alleen inrichten als opbergruimte, maar ook als hobbyruimte of iets dergelijks.

• Gebruiksoppervlakte: 177 m²
• Inhoud: 616 m³
• Bouwjaar: 1976
• Ruime vrijstaande kluswoning