Meidoornlaan 5-01 Nijkerk

Ben je op zoek naar een instap klaar appartement in Nijkerk, vlakbij het centrum en het treinstation? Dit appartement op de tweede verdieping heeft veel lichtinval en een balkon op het zonnige zuidoosten.
In het hart van Nijkerk, op korte afstand van het gezellige centrum, vindt u dit lichte en ruimtelijke driekamerappartement op de tweede verdieping. De vloer is voorzien van laminaat, nette afgewerkte wanden en beschikt over vaste kasten in verschillende vertrekken.
U beschikt daarnaast over een eenvoudige maar zeer nette keuken en een gemoderniseerde badkamer en toiletruimte. In de onderbouw bevindt zich een ruime berging. De woning is gelegen in een groene woonwijk met veel ruimte voor spelende kinderen.
U woont op wandelafstand van kinderopvang, scholen en openbaar vervoer. Op geringe afstand zijn diverse sportmogelijkheden aanwezig. Ook de gezellige binnenstad is gemakkelijk lopend of per fiets bereikbaar, zodat winkels, speciaalzaken en horeca binnen handbereik zijn.
Via de uitvalswegen rijdt u snel naar steden als Amersfoort, Utrecht, Apeldoorn en Almere.

Gemeenschappelijke entree met brievenbussen, bellentableau en trapopgang naar de verdiepingen.

Appartement:
U betreedt de woning via de hal waarin aanwezig de meterkast, garderobe en toegangsdeur naar gerenoveerde toiletruimte (2022) en badkamer (2016). De woonkamer is gesitueerd aan de voorzijde en kijkt uit op het balkon met daar achter op de begane grond gelegen parkeergelegenheid, een speeltuin en openbaar groen. De grote raampartij in de voorgevel zorgt voor een mooie lichtval en een fraaie laminaatvloer geeft een prettige sfeer. Van de hal naar de keuken( 2018) vindt u boogvormige open doorgang, het aanwezige balkon is vanuit de keuken en de woonkamer via een deur bereikbaar. De open keuken biedt plaats aan een recht keukenmeubel met kunststof werkblad en boven- en onderkasten. Inbouwapparatuur betreft een vierpits gaskookplaat, afzuigkap, koelkast en oven. In de aanwezige inbouwkast kunt u al uw voorraden kwijt.

Aan de achterzijde van het appartement bevinden zich twee slaapkamers, elk voorzien van een laminaatvloer, voldoende lichtinval, inbouwkasten en licht afgewerkte wanden. De badkamer is in 2016 vernieuwd, volledig betegeld en voorzien van ventilatie. Verder treft u er een badkamermeubel met wastafel, doucheruimte en aansluitingen voor witgoedapparatuur aan.

Het balkon op het zuidoosten strekt zich over de volledige breedte van de woning, en geeft alle ruimte voor een lekker zitje in de zon. ook treft u hier een vaste balkonkast.

• Driekamerappartement
• Eerste verdieping (geen lift)
• Instapklaar
• Nette open keuken 2018