Martinus Zwetslootstraat 43 Nijkerk

Bent u op zoek naar een compacte, gezellige en goed onderhouden starters- of gezinswoning? Deze fijne tussenwoning, gesitueerd aan de westzijde van Nijkerk, biedt plaats aan een ruime woonkamer, moderne open keuken en drie slaapkamers. De woning is fraai afgewerkt met o.a. een mooie laminaatvloer, strak afgewerkte wanden en radiatoren met ombouw in de living, zodat u geniet van een rustige en sfeervolle woonruimte. Daarnaast beschikt u over een zonnige achtertuin op het westen en een bescheiden voortuin aan de oostzijde, zodat u op mooie dagen de hele dag van de zon kunt genieten. De achtertuin is heerlijk ruim en biedt plaats aan een stenen berging.

U woont aan de westzijde van Nijkerk, op korte afstand van o.a. winkels, kinderopvang, scholen, sportvoorzieningen en een bibliotheek. Ook het stadscentrum is uitstekend lopend bereikbaar, hier vindt u vele winkels, speciaalzaken, restaurants, koffietentjes en culturele voorzieningen. Ook uitvalswegen N301, A28 en A1 zijn snel en gemakkelijk bereikbaar.

U betreedt de woning via de hal met garderobe, nette toiletruimte, meterkast, trapopgang naar de eerste verdieping en trapkast. Vervolgens bereikt u de woonkamer. Deze strekt zich van voor- tot achtergevel en beschikt over grote raampartijen aan weerszijden, zodat het vertrek prettig licht is. Een mooie laminaatvloer, strakke wanden en radiatoren met een ombouw bieden een verzorgde aanblik en door de indeling richt u gemakkelijk een aparte zit- en eetkamer in. Aan de achterzijde bevindt zich de moderne open keuken. Deze is uitgerust met een L-vormig keukenmeubel met kunststoffen werkblad en inbouwapparatuur als een vierpits inductiekookplaat, afzuigkap, combi-oven, vaatwasser en koel-/vriescombinatie, de wand is afgewerkt met een mozaïektegel met natuurlijke uitstraling. Een openslaande deur geeft toegang tot de tuin.

Via de overloop heeft u toegang tot twee slaapkamers, elk met een nette laminaatvloer, radiator en raampartij met openslaand venster. De ruime badkamer is betegeld en uitgerust met een designradiator en dakraam. U vindt er een badkamermeubel met kastruimte, wastafel en spiegelkast, een wandcloset en een douchecabine met hand- en regendouche.

De ruime voorzolder biedt plaats voor witgoedapparatuur en is door een dakraam gemakkelijk te ventileren. De naastgelegen slaapkamer is voorzien van een laminaatvloer, dakraam en schuine wanden.

U beschikt over een bescheiden voortuin op het oosten, omlijst door een kleurige haag en voorzien van een grindvloer. Aan de achterzijde bevindt zich een ruime en zonnige tuin op het westen. Deze is volledig omheind en biedt plaats aan een groot terras met sierbestrating, een gazon en een ruime stenen berging, gemakkelijk bereikbaar via de achterom.

• Veel sfeer
• Goed onderhouden
• Moderne open keuken
• Ruime tuin op het westen