Lorentzhof 11 Nijkerk

Laat u verrassen door de rust, ruimte én het comfort van deze royale en keurig onderhouden hoekwoning met garage en carport op een prachtig plekje in Nijkerk!
Aan deze woning hoeft u werkelijk niets meer te doen. Hij is hoogwaardig afgewerkt, in tiptop staat van onderhoud en volledig instapklaar!
De 4 slaapkamers, riante living met houtkachel, moderne open woonkeuken, badkamer met zowel douche als ligbad en de uitnodigende tuin met veranda spreken boekdelen: hier wonen, is genieten van bijzonder veel ruimte en mogelijkheden.
Deze mooie vondst is de ideale thuisbasis voor een gezin in de groei of voor kopers die lekker de ruimte zoeken.

Lorentzhof 11 ligt in de populaire en waterrijke buurt Corlaer. Omdat u in een rondlopend hofje woont, komt hier alleen verkeer van aanwonenden. Het is dan ook een fijne buurt voor kinderen om buiten te spelen. Direct achter de woning ligt zelfs een speeltuin met tafeltennistafel en toestellen. Verder zijn diverse (basis)scholen vanaf deze locatie op loopafstand. Dit gemak geldt in feite voor alle dagelijkse voorzieningen. In slechts een paar minuten fietsen of autorijden bent u bij de supermarkt, het tuincentrum, op het sportveld, in het gezellige centrum van Nijkerk, of midden in de omringende natuur. De woning ligt bovendien gunstig ten opzichte van de uitvalswegen naar de A28 en A1.

Begane grond
Via de eigen oprit met carport komt u bij de voordeur. U komt de woning binnen in een bijzonder ruime hal, voorzien van een keurige laminaatvloer. U treft hier een nette toiletruimte met fontein, meterkast, garderoberuimte en de trapopgang naar de eerste verdieping.
Doorlopend naar de sfeervolle, ruime living, valt gelijk de heerlijke lichtinval op. Meerdere vensters aan weerszijden van dit vertrek, zorgen voor veel daglicht. De doorgetrokken laminaatvloer geeft een extra ruimtelijk effect. Er is in de living meer dan genoeg plaats voor een comfortabele zithoek. Dankzij de houtkachel zijn gezellige momenten hier gegarandeerd! Ook heeft u vanuit de living via een tussenhal van binnenuit toegang tot de garage. Tot slot kunt u in de living met gemak een eethoek kwijt. Met de openslaande tuindeuren haalt u hier het buitengevoel heerlijk naar binnen. De moderne open keuken zorgt ervoor dat chef en tafelgasten altijd met elkaar in contact blijven. De keuken is aangelegd in u-opstelling in een moderne, lichte en landelijke stijl. De keuken beschikt over alle hedendaagse inbouwapparatuur zoals een gaskookplaat, vaatwasser, oven en koelkast en een ontbijtbar. Ook is er een deur naar de achtertuin. In de geschakelde garage (ca. 21m²) naast de woning heeft u meer dan genoeg plek om uw voertuigen veilig te stallen. Ook bevindt zich hier de aansluiting voor de wasmachine en de droger.

1e verdieping
Vanaf de overloop bereikt u op de eerste verdieping drie royale slaapkamers. Twee van ca. 8m² en één van ca. 12m². Alle kamers zijn voorzien van een nette, lichte laminaatvloer. Eén van de slaapkamers heeft een praktische vaste kastenwand een andere een riante bedombouw met veel bergruimte. Tot slot bevindt zich op deze verdieping de ruime badkamer waar u kunt genieten van een douche én een ligbad! Tevens is er een tweede toilet, wastafelmeubel en designradiator.

2e verdieping
Via een vaste trapopgang bereikt u de tweede verdieping. Op de voorzolder heeft u veel bergruimte en bevindt zich de cv-installatie en een dakraam dat voor veel daglicht zorgt. Verder is op deze verdieping de vierde slaapkamer of multifunctionele ruimte. U kunt hier bijvoorbeeld ook een werk- of hobbykamer van maken. Deze kamer heeft een riant dakraam en bergruimte onder het schuine dak.

Overig:
Dit goed onderhouden huis is in de afgelopen jaren energiezuiniger gemaakt door het aanbrengen van zonnepanelen. Door de terug levering van energie, helpt u niet alleen het milieu, maar ook uw portemonnee een handje!

Aan de voorzijde van de woning treft u een keurig onderhouden, ruime voortuin op het noorden. Een prachtige plek om van de avondzon te genieten! Daarnaast heeft u hier uw eigen royale oprit met carport en plaats voor zeker twee auto’s. De brede, ommuurde achtertuin ligt volledig op het zonnige zuiden. Hier kan het hele gezin naar hartenlust van het buitenleven genieten. Er is een terras aangelegd, een gazon met speeltoestellen en een riante overdekte veranda om het hele jaar door lekker beschut te zitten. In de stenen berging achterin de tuin is voldoende plek voor tuinmeubilair en speelgoed. Ook kunt u via een poortje naar de achterom en het speelveld achter de woning.

• Royale hoekwoning in rustige straat
• Keurige staat van onderhoud en instapklaar
• Perceeloppervlakte: 249m²
• Bouwjaar: 1990