Laakweg 1 Nijkerkerveen

Aan het begin van de Laakweg staat deze fors uitgebouwde halfvrijstaande woning met vier slaapkamers, een luxe badkamer, woonkamer met houtkachel en een sfeervolle woonkeuken. Het multifunctionele bijgebouw is verdeeld in een garage, een hal met toiletruimte en een grote werkruimte op de bovenverdieping. De achtertuin op het zuidwesten heeft een uitstekende zonligging en volop speelruimte voor de kinderen. De ligging op korte afstand van Nijkerkerveen, Nijkerk, Hoevelaken en Amersfoort zorgt ervoor dat alle voorzieningen in de nabijheid zijn.

Aan de achterzijde is de entree van deze fors uitgebouwde woning. Vanuit de hal zijn de woonkeuken en de ruime toiletruimte met fonteintje te bereiken. In de hal ziet u een mooie lambrisering, behang en een donkere tegelvloer.
De woonkeuken is het hart van het huis. Dit is een plek om te koken, eten, bezoek te ontvangen en waar de kinderen de ruimte bij de schouw gebruiken als speelplek. De lichte hoekopstelling (2010) is voorzien van een zwart granieten aanrechtblad en alle benodigde apparatuur, waaronder een groot Solitaire gasfornuis met oven, is ingebouwd.
Het voorste deel van de begane grond is in gebruik als woonkamer. Door het grote raam bij het speelgedeelte kijkt u naar het prachtige landschap en het zitgedeelte is gesitueerd bij de houtkachel.

Niet alleen op de begane grond, maar ook op de eerste verdieping is dit een huis met verrassend veel ruimte. Vanaf de overloop zijn vier slaapkamers, de badkamer, een aparte toiletruimte en de wasruimte/berging te bereiken.
Aan de voorzijde is de ouderslaapkamer en de overige slaapkamers zijn goed in te delen met een bed, bureau en een garderobekast. Aan de achterzijde is de luxe badkamer (circa 2008) met een tweepersoons whirlpool, wastafelmeubel en een tweepersoons douche-/stoomcabine.

Bijgebouw:
Schuin achter de woning staat een groot bijgebouw voor hobby, werk en opslag. Op de begane grond zijn een ruime garage (circa 38.8 m²), een aangebouwde berging (circa 14 m²) en een aparte entree die in verbinding staat met de toilet-/wasruimte. Er is een trap naar de bovenverdieping, die nu als werkruimte in gebruik is. In deze multifunctionele ruimte staat een L-vormige bar, waardoor je de ruimte ook voor een feestje kunt gebruiken.

Tuin:
Aan de voorzijde zijn een mooi aangelegde, onderhoudsvriendelijke tuin en een extra brede, diepe oprit voor meerdere auto’s. De achtertuin heeft een uitstekende zonligging (zuidwest), waarbij het eerste deel als terras is ingericht. In het achterste stuk van de tuin staan een paar opstallen, waaronder een overdekt terras en een houten berging.

- De buitengevels zijn in 2006 geïsoleerd met noppenfolie;
- Het dak is van binnenuit geïsoleerd met Rockwool;
- Houten en kunststof kozijnen, voorzien van isolerende beglazing;
- Het buitenschilderwerk is in 2022 gedaan;
- Verwarming via een HR-ketel (Bosch, 2007) en een houtkachel;
- De elektrische installatie, inclusief meterkast, is in 2006 vernieuwd;
- Energielabel C

halfvrijstaande woning

mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, tv kabel
landelijk gelegen, open ligging, vrij uitzicht