Kleine Vos 5 Nijkerk

Achter de prachtige gevel van deze twee-onder-een kapwoning gaat een droomhuis verborgen met alle denkbare luxe. De sfeer die je hier ervaart, is ongeƫvenaard. De uitgebouwde woonkamer met gashaard grenst aan de prachtige keuken met eiland, voorzien van alle denkbare inbouwapparatuur. Boven zijn twee kinderkamers, de master bedroom met inloopkast, een wasruimte en een exclusieve badkamer met sauna, whirlpool en dubbele inloopdouche. Ook de tuin met grote veranda is een plek waar je beseft dat dit een droomhuis is in een populaire, kindvriendelijke wijk.

Zodra je in de hal staat, ben je verkocht. Dit is een huis waar sfeer, luxe en comfort volop aanwezig zijn. Het behang van de Nachtwacht trekt de aandacht, net als de zwarte paneeldeuren. Links in de hal zijn de meterkast, trapopgang en de toiletruimte met fonteintje.
De woonkamer is aan de achterzijde uitgebouwd, waardoor de leefruimte van groot formaat is. De eikenhouten vloer vormt een mooie combinatie met de grote schouw, gashaard en de subtiele plafondlijsten. Een grote pui met openslaande deuren verbindt de woonkamer met de achtertuin.
Via het eetgedeelte loop je de keuken in, uitgevoerd in een fantastische stijl. Het grote spoeleiland heeft, net als de wandopstelling, een betonnen blad en de schouw is afgewerkt met eikenhout. Alle benodigde apparatuur is aanwezig, waaronder een in 2020 vernieuwde vaatwasser en een groot Falcon gasfornuis met meerdere ovens. Erg handig is de aangebouwde, iets meer dan 5.50 meter diepe garage. De garage is rechtstreeks vanuit de keuken te bereiken en hiermee ook geschikt als provisieruimte/berging. Op de vloer liggen plavuizen en met een druk op de knop open je de sectionaalpoort. Ook de achtertuin is vanuit de garage te bereiken.

Op de eerste verdieping is de indeling flink gewijzigd, met het oog op comfort van het hoogste niveau. Zo ligt er op bijna de hele verdieping een massief grenen vloer en is er gekozen voor mooie kleuren op de wanden, waarbij ook hout en behang is gebruikt.
Zowel de wanden als de plafonds op de eerste verdieping zijn glad gestuct.
Aan de achterzijde zijn twee slaapkamers; een ruime kinderkamer en de master bedroom. Deze kamer staat in verbinding met een grote inloopkast, voorzien van op maat gemaakte kasten in een U-opstelling. In beide slaapkamers hangt een mooie, donkere airco-unit van Mitsubishi.
De grootste verrassing is de badkamer, die niet zou misstaan in een vijfsterrenhotel. Deze grote ruimte met een whirlpoolbad, dubbele douche, sauna, toilet en dubbele wastafel is het toppunt van luxe.

Er is een vaste trap naar de tweede verdieping, waar nog drie ruimtes zijn. De ruime overloop met werkplek grenst aan een wasruimte/berging en een mooie slaapkamer, voorzien van airco. Vanuit deze slaapkamer is, via een vlizotrap, de ruime bergzolder te bereiken.
De zolder is geheel voorzien van een massief grenen vloer.

Tuin:
Aan de voorzijde zie je een onderhoudsvriendelijk aangelegde tuin en de oprit, met laadpaal voor de elektrische auto.
Vanuit de woonkamer loop je de achtertuin in, gesitueerd op het oosten. De tuin is zeer onderhoudsvrij en zelfs voorzien van een druppelslang.
De loungetuin met grote veranda en buitenkeuken is een fantastische plek voor jong en oud.

- De woning heeft dak-, spouwmuur- en vloerisolatie;
- Hardhouten kozijnen, voorzien van HR ++ glas;
- Het buitenschilderwerk is in 2021 gedaan;
- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Intergas Prestige CW6, 2009);
- 24 zonnepanelen in oost-west opstelling (14 blijven achter en 10 ter overname), geplaatst in 2020;
- Parkeergelegenheid op eigen terrein (met laadpaal);
- Uitbouw en een dakkapel aan de achterzijde;
- Energielabel A

twee onder een kapwoning

airconditioning, glasvezel kabel, mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, sauna, zonnepanelen
dwarskap