Husselmansgoed 6 Nijkerk

In de kindvriendelijke, groene wijk Corlaer staat deze goed onderhouden woning met vier ruime slaapkamers, een grote veranda en een onderhoudsvriendelijke tuin op het zuidwesten.
De woning is goed geïsoleerd, de kozijnen en ramen zijn voorzien van dubbel glas en de cv-ketel is in 2015 vernieuwd. Het dak aan de achterzijde heeft een gunstige ligging voor het plaatsen van zonnepanelen.
In 2018 is de badkamer geheel vernieuwd en in 2020 zijn de veranda en overkapping in de tuin gebouwd.

Begane grond:
De hal heeft veel sfeer dankzij de blauwe kleur op de wanden, het grijze tapijt op de trap en de mooie laminaatvloer. Bij de meterkast is ruimte voor een kapstok en de moderne toiletruimte is ingedeeld met een wandcloset, reliëftegels op de wanden en een fonteintje.
Doordat de eettafel in de keuken staat, kan de woonkamer geheel als zitkamer worden ingericht. Door de grote ramen, waaronder die van de openslaande deuren, kijk je naar de veranda en tuin. Aan de voorzijde is de gezellige eetkeuken met een moderne hoekopstelling, waar het merendeel van de apparatuur is ingebouwd. Het aanrechtblad met kunststof toplaag heeft de uitstraling van hout en de lichte wandtegels maken de keuken heel ruimtelijk.

Eerste verdieping:
Het schuine dak op de eerste verdieping is voorzien van een brede dakkapel, waardoor de slaapkamers aan de achterzijde verrassend groot zijn. De grootste slaapkamer is ingericht als ouderslaapkamer en de twee andere kamers zijn zeer geschikt als kinderkamer of werkkamer.
In 2018 is de badkamer geheel vernieuwd. Aan de rechterzijde zie je een hoogglans zwart wastafelmeubel en verder is deze mooie ruimte ingedeeld met een handdoekenradiator, kwartronde douche en een tweede toilet.

Tweede verdieping:
Via een vaste trap kom je op de overloop, van waaruit de vierde slaapkamer te bereiken is. Op de hele verdieping ligt laminaat en de dakramen aan de achterzijde zorgen voor mooi lichtinval. Ook aan bergruimte is gedacht, want aan de voor- en achterzijde is veel bergruimte in de schuinte van het dak.
Exterieur:
Openslaande deuren in de woonkamer geven toegang tot de in 2020 gebouwde veranda van 14.5 m², die groot genoeg is voor een loungeset en een tafel met stoelen. De diepe, onderhoudsvriendelijke achtertuin is gesitueerd op het zuidwesten. Aan de stenen fietsenberging is in 2020 een overkapping gebouwd, waar bovendien de poort naar de steeg is. De voortuin is dankzij de bestrating, het grind en de lage haag heel onderhoudsvriendelijk.

- Houten kozijnen met dubbel glas;
- Het dak, de buitengevels en begane grondvloer zijn geïsoleerd;
- De HR-ketel (Intergas HRE, 2015) zorgt voor verwarming en warm water;
- Vier slaapkamers, waarvan een op de tweede verdieping;
- Energielabel C, geldig tot 03-06-2026.

natuurlijke ventilatie, tv kabel

douche, toilet, wastafel