Heinencamp 28 Nijkerk

Bent u al een tijdje op zoek naar een woning, maar is het elke keer uw smaak niet? Wellicht biedt deze ruime hoekwoning de oplossing. De woning is voorzien van een heerlijke doorzonwoonkamer, een grote keuken, een ruime bijkeuken, vier slaapkamers, een voor- en achtertuin en een garage aan eigen oprit. De woning heeft echter een gedateerd interieur en verdient een creatieve herinrichting en modernisering. Maakt u hier een mooi paleis van?

Deze woning is gelegen op een rustige en groene locatie, op slechts enkele fietsminuten van diverse scholen en het NS-station Nijkerk. Voor uw dagelijkse boodschappen kunt u terecht in het centrum, alwaar u diverse supermarkten, allerhande winkels en restaurants aantreft. De uitvalsweg (A28) is tevens in korte tijd bereikbaar.

Begane grond
U betreedt de woning in de hal; deze is voorzien van een toiletruimte met fontein, de trapopgang naar de eerste verdieping en een fijne trapkast. U krijgt toegang tot de woonkamer met open keuken. De doorzonwoonkamer is ruim, heerlijk licht en voorzien van een balkenplafond, een grote open haard en een laminaatvloer. De ruime keuken is ingericht met een licht keukenmeubel in een hoekopstelling, een 4-pits inductiekookplaat, afzuiging, een combi-oven, een koelkast en een vaatwasser. Er is voldoende opbergruimte voor uw keukenspullen in de vele kasten en lades. Aangrenzend treft u een ruime bijkeuken, voorzien van een wastafelmeubel, de witgoedaansluitingen en een deur richting de achtertuin.

1e verdieping
De overloop brengt u een drietal slaapkamers, de badkamer en de trapopgang richting de tweede verdieping. De slaapkamers zijn van een goed formaat en voorzien van een fijne lichtinval en een tapijtvloer. De slaapkamer aan de voorzijde heeft tevens een aangrenzend balkon. De volledig betegelde badkamer is ingericht met een ligbad, een separate douche, een wastafel en een tweede toilet.

2e verdieping
Middels een vaste trap bereikt u de overloop op de tweede verdieping. U treft hier de cv-ketel opstelling en krijgt toegang tot een vierde slaapkamer. De slaapkamer baadt in het licht, door de dakkapel aan beide zijden en is voorzien van een kachel en een tapijtvloer.

De voortuin is onderhoudsvriendelijk aangelegd met sierbestrating en split. U beschikt over uw eigen oprit met een aangrenzende garage, geschikt voor één auto.
De achtertuin is heerlijk zonnig en aangelegd met diverse vaste beplanting, een groot terras, een overkapping aan de garage en een achterom.

• Ruime hoekwoning
• Gedateerd interieur, is aan modernisering toe
• Woonkamer met een rijke lichtinval
• Grote keuken en bijkeuken