Galjoen 23 Nijkerk

Galjoen 23 is een goed onderhouden starterswoning met zonnige achtertuin. Deze woning beschikt over een grote woonkamer, moderne keuken, twee slaapkamers en een ruime, moderne badkamer met regendouche en wasmachine- en drogeraansluiting. Achter het huis ligt een heerlijke, onderhoudsvrije hoektuin op het zuidwesten, voorzien van achterom. Ook heeft u de beschikking over een externe berging, waarin u niet alleen uw fiets(en), maar ook andere spullen kwijt kunt.
Galjoen 23 is gelegen in de rustige, kindvriendelijke buurt Groot Corlaer, vlakbij bushaltes, een supermarkt, speeltuinen, scholen, een gezondheidscentrum en zwembad. De gezellige binnenstad van Nijkerk ligt op ca. 2 kilometer van de woning. Hier bevindt zich o.a. een treinstation met verbindingen richting Amersfoort en Zwolle. De woning ligt vlakbij snelweg A28, waarover u al snel de A1 richting Amsterdam bereikt.

Begane grond
U betreedt de woning via de hal met daarin de meterkast en een deur richting de woonkamer, die in open verbinding staat met de keuken. Vanuit de woonkamer bereikt u twee hallen: een hal met een deur richting de achtertuin en een hal die toegang geeft tot een cv-installatiehok, twee slaapkamers en de badkamer. De woonkamer is mooi afgewerkt met een glad plafond en fraaie vloer. Door de brede raampartij met deur richting de straat, straalt veel buitenlicht naar binnen. In de living kunt u met gemak een zithoek en eettafel met stoelen plaatsen. De woonkamer staat in open verbinding met de keuken.
U heeft de beschikking over een mooie, moderne keuken, die bestaat uit twee gedeeltes tegenover elkaar. De keuken is voorzien van een koelkast, vaatwasser, royale oven met gasfornuis, afzuigkap, bovenkasten en een sfeervolle bakstenen achterwand. Het keukenraam biedt uitzicht op de achtertuin.
Beide slaapkamers zijn fraai afgewerkt met een glad plafond en nette vloer. De master bedroom heeft een brede raampartij met uitzicht op de tuin. In de andere slaapkamer bevindt zich een raam dat uitkijkt op de straat.
De woning heeft een grote, volledig betegelde badkamer. Deze is modern ingericht met een inloop regendouche, wastafelmeubel, toilet, wasmachine- en drogeraansluiting.

De onderhoudsvrije achtertuin is gunstig gelegen op het zonnige zuidwesten. Deze heeft een fraaie hoekvorm en is voorzien van tegels en schuttingen rondom. Vanuit de tuin bereikt u middels een houten poort een zijstraat.
Bij het huis behoort een ruime berging van 6 m².

• Fraai afgewerkte benedenwoning
• Gelegen in de buurt Groot Corlaer
• Voorzieningen binnen handbereik
• Gebruiksoppervlakte: 78 m²