Galjoen 12 Nijkerk

In de moderne en weids opgezette woonwijk ‘De Bogen’ ligt deze goed onderhouden DRIVE-IN WONING met een inpandige GARAGE, berging en tuin met een achterom. De woning bestaat uit 3 volwaardige woonlagen en biedt daarom enorm veel ruimte!
Deze woning heeft een tuin-/werkkamer, een ruime woonkamer met halfopen keuken en drie slaapkamers. De badkamer is heel compleet uitgevoerd, met een bad én douche. De goede isolatie, recente HR-ketel en zonneboiler zorgen voor energielabel A.
En als je de op maat gemaakte bar in de garage ziet, ben je verkocht!

Deze woning heeft op de begane grond de originele indeling, met de inpandige garage en de tuinkamer. De garage heeft een binnenmaat van iets meer dan 6 meter en dubbele, houten deuren naar de voortuin. Ook is de garage, die als berging en feestruimte in gebruik is, te bereiken vanuit de ruime hal. In de hal zijn verder de meterkast, trapopgang, een bergkast en de toiletruimte met fonteintje. In de hal en tuinkamer ligt een tegelvloer, die diagonaal is gelegd. De tuinkamer met dubbele kastenwand is een ruimte die voor doeleinden te gebruiken is. Als tv-kamer, speelkamer van de kinderen, hobbyruimte, slaapkamer en als kantoor/praktijk aan huis.

Op de eerste verdieping zijn de overloop, cv-ruimte en de zeer ruime woonkamer met halfopen keuken. De houten vloer zorgt, net als de kleuren op de muren, voor sfeer en door de grote ramen valt veel licht naar binnen.
Aan de voorzijde is de zitkamer met erker, waar je heerlijk in de zon kunt zitten. Het eetgedeelte, met ruimte voor een grote tafel, grenst aan de keuken. In het middel van de woonkamer staat een mooie schouw met elektrische haard, die een heerlijke warmte verspreid.
In de keuken staat een lichte hoekopstelling met een donker, composiet aanrechtblad en mooie tegels op de achterwand. De kookplaat, afzuigkap, vaatwasser, koelkast en combimagnetron zijn ingebouwd.

Volg de trap naar de tweede verdieping, waar drie slaapkamers en de badkamer zijn. Op de overloop en in de slaapkamers ligt een vinylvloer met houtpatroon en het geheel maakt een verzorgde indruk.
Aan de achterzijde is de ruime ouderslaapkamer met grote kastenwand en aan de voorzijde zijn twee leuke slaapkamers, ingericht als kinderkamer. De inpandige badkamer is ingedeeld met een ligbad, een inloopdouche, hoge radiator, een wandcloset en wastafelmeubel.

Tuin:
De voortuin is ingedeeld met halfhoge hagen, twee leuke boompjes en gevarieerde beplanting. Hierdoor de garage nu niet met een auto, maar wel met de fiets, motor en scooter te bereiken.
De achtertuin op het noordoosten is voorzien van borders met beplanting, bestrating, houten schuttingen en een handige berging met elektra. Naast de berging is een poort naar de steeg.

- De woning heeft dak-, spouwmuur- en vloerisolatie;
- Houten kozijnen met HR-glas;
- Het buitenschilderwerk is in 2022 gedaan;
- Verwarming via een Nefit Proline Nxt HR-ketel (2019);
- Warm water via een zonneboiler;
- Inpandige garage (thans berging en feestruimte);
- Energielabel A

Woon kenmerk
drive in woning
glasvezel kabel, mechanische ventilatie, tv kabel