Eekmastraat 15 Nijkerkerveen

Deze prachtig ruime nieuwbouwwoning met 90 m2 woonoppervlak (exclusief de ruime zolder op de 2e verdieping!) heeft een strak en vriendelijk aanzicht.
Deze woning, met energielabel A, heeft een open indeling op de begane grond, drie slaapkamers op de eerste verdieping, een ruime zolder(bereikbaar via de vaste trap), een onderhoudsvriendelijke tuin en is volledig voorzien van stucwerk.

De woning is gelegen in een gezellige en kindvriendelijke buurt in Nijkerkerveen.
Een dorp wat centraal ligt tussen Nijkerk en Amersfoort, alsmede de uitvalswegen A1 en A28. Maar ook scholen, winkels en station Hoevelaken liggen binnen fiets-/ auto afstand.
Parkeermogelijkheden zijn voldoende aanwezig.

Indeling van de woning

Begane grond
Op de begane grond bevinden zich een toilet, de woonkamer, eetkamer en keuken. Bij binnenkomst in de woonkamer kijk je uit op de achtertuin. De ruime woonkamer is voorzien van keramische tegels met vloerverwarming en een uitstekende plek om met het hele gezin te ontspannen want er is voldoende ruimte voor een grote bank. Door de open indeling is de gehele benedenverdieping goed voorzien van natuurlijke lichtbronnen, waaronder een open slaande deur naar de achtertuin. De keuken, gelegen aan de voorzijde, is strak afgewerkt en heeft een grote hoeveelheid kastruimte. De strakke keuken bevat een ingebouwde koelkast, combi-oven en inductiekookplaat en uiteraard een vaatwasser.

1e verdieping
Op de eerste verdieping bevinden zich drie slaapkamers en een badkamer. De badkamer met raam, gelegen aan de voorzijde is geheel betegeld. De badkamer is voorzien van een dubbele wastafel met kastruimte, een toilet en de douche.
De aangrenzende slaapkamer biedt, net als de tweede slaapkamer, voldoende ruimte voor een bed, kast en bureau. De master bedroom, gelegen aan de achterzijde van het huis, heeft een groot raampartij en inbouwkasten.

2e verdieping
De tweede verdieping is één open ruimte welke te bereiken is middels een vaste trap en is voorzien van de aansluitingen voor witgoed apparatuur. Ook deze ruimte is volledig gestuuct .
Er is een mogelijkheid om deze ruimte in te richten tot een volwaardige 4e slaapkamer wat 29 m2 extra woonruimte oplevert.

Buiten:
De voortuin is voorzien van sierbestrating en omheind met een beukhaag. De achtertuin is omheind met een stenen muur, voorzien van sierbestrating en beplanting en middels een achterom te bereiken. Doordat aan de achterzijde buren ontbreken is er veel privacy in de tuin.

Bijzonderheden
- 3 slaapkamers (mogelijkheid tot een vierde slaapkamer)
- Alle verdiepingen zijn volledig voorzien van stucwerk
- Grote achtertuin