Douwencamp 30 Nijkerk

Zoekt u een verrassend ruime en keurig onderhouden tussenwoning in Nijkerk-Noord? Dan biedt Douwencamp 30 u misschien wel alles wat u zoekt!
Met vier riante slaapkamers, een badkamer met ligbad, inpandig balkon, moderne woonkeuken en diepe achtertuin, is dit de ideale plek voor een gezin in de groei, of kopers die lekker de ruimte willen.
De Douwencamp ligt in de populaire en kindvriendelijke Campenbuurt. Doordat de straat maar aan één kant bebouwd is met woningen, ervaart u veel ruimte aan de voorzijde van de woning. Het straatbeeld is weids en rustig en er is voldoende ruimte om te parkeren, of voor kinderen om buiten te spelen. Qua locatie is deze woning ook een echte topper. In slechts een paar minuten fietsen of autorijden bent u bij de supermarkt, verschillende scholen, op het sportveld, in het gezellige centrum van Nijkerk, of midden in de omringende natuur. De woning ligt bovendien gunstig ten opzichte van de uitvalswegen naar de A28 en A1. Is uw interesse gewekt? Plan dan snel een bezichtiging!

U komt de woning binnen in een lichte gang voorzien van keurige laminaatvloer. U treft hier een betegelde toiletruimte in moderne stijl met fontein, een praktische garderobe/bergkast onder de trap en de de trapopgang naar de eerste verdieping. Doorlopend naar de sfeervolle, ruime woonkamer, valt gelijk de heerlijke lichtinval op. Grote vensterpartijen aan weerszijden van dit vertrek, zorgen dat u altijd prettig daglicht heeft. In het venster aan de achterzijde zit een tuindeur naar de achtertuin. De doorgetrokken laminaatvloer geeft deze kamer een extra ruimtelijk effect en zorgt ervoor dat de ruimtes soepel in elkaar overlopen. Er is in de woonkamer meer dan genoeg plaats voor een comfortabele zithoek en een gezellige eethoek. Via een karakteristieke doorgang met boog staat het woon- en eetgedeelte van de kamer in verbinding met de keuken. U blijft tijdens het koken dus altijd in contact met iedereen aan tafel! De keuken is aangelegd in hoekopstelling, in een moderne, lichte en landelijke stijl en beschikt over allerhande inbouwapparatuur zoals een gaskookplaat, vaatwasser, combimagnetron en koelkast. Ook vanuit de keuken gaat er een handige achterdeur naar de tuin.

Vanaf de ruime overloop, bereikt u op de eerste verdieping drie royale slaapkamers van ca. 14, 11 en 7m². De middelste slaapkamer aan de voorzijde biedt toegang tot een zonnig balkon op het zuidwesten (ca. 3m²). Alle kamers zijn voorzien van een nette, lichte laminaatvloer. Op de eerste verdieping bevindt zich ook de praktisch ingedeelde badkamer met ligbad/douche-combinatie, tweede toilet, wastafel en aansluiting voor de wasmachine en droger.

Via een vaste trapopgang bereikt u de tweede verdieping. Op de voorzolder is een handige bergruimte gecreëerd. Verder is hier de vierde slaapkamer of multifunctionele ruimte. U kunt hier bijvoorbeeld ook goed een werk- of hobbykamer van maken. Deze kamer heeft een riant dakraam en nog zichtbare dakbalken.

Aan de voorzijde van de woning treft u een keurig onderhouden, ruime voortuin op het zuidwesten. Een prachtige plek om van de zon te genieten! De diepe achtertuin is onderhoudsarm aangelegd met tegels en enkele borders met vaste planten. Hier heeft u meer dan genoeg ruimte voor bijvoorbeeld een loungehoek, terras, of kinderspeeltoestellen. Achterin de tuin bevindt zich een houten schuur voor bijvoorbeeld fietsen, gereedschap en tuinmeubilair. Dankzij de royale overkapping naast de schuur, kun u ook hier heerlijk beschut genieten van het buitenleven. Wat dacht u van een buiteneettafel of barbecue-hoek? Verder is hier ook een poort naar het gangetje achterom, zodat u ook met de fiets makkelijk thuiskomt en vertrekt.
Verder beschikt één van de slaapkamers over een zonnig balkon op het zuidwesten.

• Ruime tussenwoning in rustige straat
• 4 royale slaapkamers
• Keurige staat van onderhoud
• Perceeloppervlakte: 145m²