Dennenlaan 4 Nijkerk

Een mooie en goed onderhouden gezinswoning met drie slaapkamers, een grote voor- en achtertuin en dat alles op wandelafstand van het centrum van Nijkerk. Deze tussenwoning is instapklaar door o.a. een mooie laminaatvloer, strak afgewerkte wanden en een nette keuken. Drie slaapkamers bieden meer dan genoeg ruimte voor starters of een klein gezin en op de vliering treft u een zee aan bergruimte. Naast alle ruimte binnenshuis beschikt u over een voortuin op het zuiden en een diepe achtertuin op het noorden voorzien van een ruime berging. De woning is tevens voorzien van 8 zonnepanelen op het zuiden, zodat u bijdraagt aan een duurzame toekomst.

De Dennenlaan is een rustige straat aan de westzijde van Nijkerk, op loopafstand van het gezellige centrum. In de directe omgeving vindt u o.a. scholen, kinderopvang, winkels, openbaar vervoer en een groot sportpark. Via de nabijgelegen uitvalswegen zijn steden als Amersfoort, Utrecht, Arnhem en Almere perfect bereikbaar.

U betreedt de woning via de hal met toiletruimte, meterkast, trapopgang naar de eerste verdieping en garderobe. Via de hal bereikt u de open keuken, voorzien van een inbouwkast en een recht keukenmeubel met vierpits kookplaat, afzuigkap, vaatwasser en koel-/vriescombinatie, een openslaande deur geeft toegang tot de tuin. Vanuit de keuken loopt u door naar de woonkamer, die door grote raampartijen aan voor- en achterzijde heerlijk licht is. Een nette laminaatvloer en strak afgewerkte wanden geven de ruimte en kalme uitstraling en er is gelegenheid om een aparte zit- en eethoek in te richten.

De overloop geeft toegang tot drie slaapkamers, elk met een nette vloer, goed afgewerkte wanden, een radiator en grote raampartijen met openslaand raam en ventilatierooster. De badkamer is volledig betegeld en biedt plaats aan wastafel, witgoedaansluitingen en een ligbad met douche.

Via de vlizotrap op de overloop heeft u toegang tot de zolder, hier treft u de cv-installatie.

U beschikt over een voortuin op het zuiden, deels omheind en voorzien van een grindterras met ruimte voor een zitje in de zon. De achtertuin biedt plaats aan twee terrassen, een gazon en verschillende borders met ruimte voor groen. Het geheel is omsloten middels een nette schutting en biedt plaats aan een ruime stenen berging, gemakkelijk bereikbaar via een achterom.

• Tussenwoning
• Drie slaapkamers
• Goed onderhouden
• Grote voor- en achtertuin