De Hofstee 8 Nijkerk

UNIEKE KANS!
U kunt deze duurzame, gasloze nieuwbouwwoning kopen zonder dat je lang hoeft te wachten op de sleutel!
De woning is zeer ruim van opzet, heeft een inpandige garage/berging, drie ruime slaapkamers en een badkamer. De oplevering is op zeer korte termijn en inclusief een complete keuken, badkamer met ligbad en een toiletruimte met fonteintje.
Zo kun je al snel starten met de wand- en vloerafwerking, waarna de verhuiswagen kan komen. Maar liefst 20 zonnepanelen, uitstekende isolatie en een warmtepomp zorgen ervoor dat je profiteert van lage energielasten.
De wijk Doornsteeg is in aanbouw en zal, als het gebied ontwikkeld, ongeveer 1200 woningen hebben. Er komen autoluwe straten, veel openbaar groen en de wijk is de eerste energie-neutrale wijk van Nijkerk.

Aan de voorzijde, tussen de garagepoort en het keukenraam, is de entree van deze prachtige woning. Links in de hal zijn de toiletruimte, een bergkast met de verwarmingsinstallatie en de trap naar de eerste verdieping. Vanuit de hal is de inpandige garage van 21.5 m² te bereiken.
De L-vormige woonkamer heeft een oppervlakte van circa 47 m² en een mooie verdeling tussen het zit- en eetgedeelte. Openslaande deuren geven toegang tot de tuin en onder de trap is een praktische, ruime bergkast.
Via het eetgedeelte loop je de halfopen keuken in, waar een splinternieuwe trendy keuken in een L-vorm staat. De houtkleur van de kasten en lades past goed bij de zwarte kraan en het donkere aanrechtblad met achterwand. Alle benodigde inbouwapparatuur, waaronder een groot inductiefornuis met dubbele oven, is aanwezig.

Vanaf de overloop zijn drie ruime slaapkamers, de badkamer, een tweede toiletruimte en een berging/wasruimte te bereiken. Aan de rechterzijde zijn twee slaapkamers van circa 17.6 en 15.3 m² met mooie ramen in de zijgevel.
De hoofdslaapkamer van maar liefst 24 m² heeft twee grote dakramen bij het slaapgedeelte en aan de andere zijde is ruimte voor meerdere garderobekasten.
Vanuit de hoofdslaapkamer en overloop is de badkamer te bereiken. Deze mooie ruimte is ingedeeld met een ligbad, inloopdouche en een wastafel. Het toilet met wandcloset zit in een aparte ruimte.

Zolder:
In de nok van deze uitstekend geïsoleerde woning is een bergzolder met een bruto vloeroppervlakte van 49.4 m² en een oppervlakte van 16.4 m², gemeten vanaf 1.50 meter hoogte.

Exterieur:
De woning staat op een perceel van 361 m², waarbij de achtertuin op het westen gesitueerd is. De brede, diepe oprit aan de rechterzijde biedt de mogelijkheid om twee auto’s op eigen terrein te parkeren. De achtertuin heeft een uitstekende zonligging en grenst aan de tuin van een prachtige woonboerderij.

twee onder een kapwoning

Woon kenmerk
hofjeswoning
glasvezel kabel, zonnepanelen