De Haarstraat 20 Nijkerk

Zoek je een goed onderhouden woning met een ruime garage op korte afstand van het centrum? Deze hoekwoning heeft een aangebouwde, moderne keuken en een sfeervolle woonkamer met houtkachel op de begane grond. Boven zijn drie slaapkamers, een zeer compleet uitgevoerde badkamer en een vaste trap naar de tweede verdieping. De achtertuin grenst aan een ruime garage, voorzien van een kantelpoort en verwarming. Je kunt deze ruimte, waar nu een biljarttafel staat, ook gebruiken als hobbyruimte of thuiswerkplek.

De ruime hal staat in verbinding met de woonkamer, de toiletruimte met wandcloset en een mooie nis met een garderobekast. De laminaatvloer, houten lambrisering, paneeldeuren en de mooie trap zijn de sfeermakers in de hal.
Doordat de keuken naar de aanbouw is verplaatst, heeft deze woning een ruime woonkamer in een L-vorm. Openslaande deuren geven toegang tot de achtertuin en bij het zitgedeelte staat een stijlvolle schouw met houtkachel. Aan de tuinzijde is ruimte voor een eettafel en op de plek waar vroeger de keuken was, is ruimte voor een zit- of werkplek.
Voor kookliefhebbers is de keuken een fantastische plek. Door de grote ramen valt veel licht naar binnen en de dubbele wandopstelling biedt niet alleen veel bergruimte, maar ook alle benodigde inbouwapparatuur. Bij het raam zie je een Quooker, waardoor je direct kokend water tot de beschikking hebt.

Vanaf de overloop zijn drie slaapkamers en de badkamer te bereiken. Twee kamers zijn groot genoeg om in te richten als tweepersoonskamer en de derde slaapkamer heeft een deur naar het platte dak. In een van de slaapkamers staat een grote, op maat gemaakte kastenwand met mooie paneeldeuren.
De moderne badkamer is fraai ingedeeld met een grote inloopdouche, tweede toilet, wandradiator, wastafelmeubel en een grote spiegel. Door het grote raam valt veel licht naar binnen en het plafond is voorzien van inbouwverlichting.

Zolder:
Er is een vaste trap naar de zolder, die een nokhoogte van 1.50 meter heeft. Dit is een prima bergruimte en naast de trap hangt de cv-ketel.

Garage:
Aan de achterzijde staat een garage/hobbyruimte van ruim 24 m² met een bergzolder, elektra, gaskachel en een deur naar de tuin.

Exterieur:
Aan de voorzijde zie je een mooi aangelegde tuin met bestrating, siergrassen en drie verhoogde plantenborders. De achtertuin is voor een groot deel bestraat en de houten veranda biedt genoeg ruimte om een loungeset neer te zetten.

- Zeer ruime garage/hobbyruimte met elektra en verwarming;
- Zeer compleet uitgevoerde badkamer en een moderne keuken;
- Drie slaapkamers en een vaste trap naar de tweede verdieping;
- Sfeervolle woonkamer met een houtkachel en openslaande deuren naar de tuin;

hoekwoning

glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie, tv kabel
dwarskap

inloopdouche, toilet, wastafel, wastafelmeubel