Buntgras 4 Nijkerkerveen

Heerlijk wonen aan de rand van Nijkerkerveen, tussen Amersfoort en Nijkerk, staat deze goed onderhouden woning met drie slaapkamers en een vaste trap naar de tweede verdieping, waar nog twee kamers gerealiseerd kunnen worden.
In de zonnige achtertuin staat een berging met tuinhuis, ingericht als sfeervol terras. Schuin tegenover de woning, bij het pleintje, is een speeltuintje voor de kinderen en de basisschool, sportclub en andere voorzieningen bevinden zich op fietsafstand.

De hal is niet alleen heel ruim, maar ook heerlijk licht. Er ligt, net als in de woonkamer en keuken, een mooie pvc-vloer en de paneeldeuren met zwart deurbeslag passen goed in het geheel. Aan de linkerzijde zijn de meterkast, de trapopgang met verlichting en de toiletruimte met fonteintje.
Aan de achterzijde bevindt zich de woonkamer, die goed is in te delen met een grote zithoek en een eettafel. Onder de trap is een bergkast en bij het zitgedeelte is een deur naar de tuin. Doordat er vloerverwarming ligt, zijn er geen radiatoren in het zicht.
In de keuken staat een grote, donkergrijze hoekopstelling met een licht blad van composiet. Mooie elementen zijn de wandtegels, inbouwverlichting en het grote gasfornuis met oven. Ook de afzuigkap en vaatwasser zijn ingebouwd en ook de grote, losse koel-/vriescombinatie blijft achter.

Op de eerste verdieping zijn drie slaapkamers, waarvan twee aan de achterzijde. Op bijna de hele verdieping ligt laminaat en in een van de slaapkamers is een mooie lambrisering geschilderd. Aan de voorzijde is de ruime ouderslaapkamer met een ruim 2.80 meter brede kastenwand. De derde slaapkamer is nu ingericht als praktijkruimte, maar ook goed in te richten als met een bed, bureau en garderobekast.
De mooie badkamer, uitgevoerd in wit en zwart, is ingedeeld met een ligbad, aparte douche, tweede toilet en een wastafelmeubel. De douchewand, zwarte douchekraan, spiegelkast en inbouwverlichting passen goed in het geheel.

Er is een vaste trap naar de tweede verdieping, waar een grote zolderkamer met een nokhoogte van 3.45 meter de mogelijkheid biedt om een vliering te realiseren. Naast de trap zie je de HR-ketel, ventilatie-unit en de aansluitingen voor de wasapparatuur. Het is mogelijk om hier twee slaapkamers en een aparte berging/wasruimte te realiseren.

Tuin:
De voor- en achtertuin maken deze woning tot een fijne plek om te wonen. De beplanting vraagt weinig onderhoud en dankzij de ligging op het westen zit je in de achtertuin heerlijk in de zon. De berging met tuinhuis/veranda (voorzien van dakisolatie) is in 2019 gebouwd en vanuit de berging kun je, via de steeg, zo met de fiets op pad.

- Dak-, spouwmuur- en vloerisolatie;
- Hardhouten kozijnen en deuren, voorzien van HR++ glas;
- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Intergas HRE Kompakt, 2014);
- Vloerverwarming op alle verdiepingen; (apart regelbaar per vertrek)
- De berging met tuinhuis/veranda is in 2019 gebouwd;
- Vaste trap naar de tweede verdieping;
- Mogelijkheid voor een uitbouw aan de achterzijde;
- Energielabel A.

glasvezel kabel, mechanische ventilatie, natuurlijke ventilatie, tv kabel
mansarde dak

douche, ligbad, toilet, wastafelmeubel