Bruins Slotlaan 79 Nijkerk

Op zoek naar een knusse eengezinswoning op loopafstand van het centrum van Nijkerk?
Deze karaktervolle opknapper biedt een geweldige kans om uw eigen stempel te drukken en het tot een gezellig thuis om te toveren.
De twee-onder-een kapwoning heeft een woonoppervlakte van 88m2 en een perceeloppervlakte van 174m2, bestaande uit drie slaapkamers, een charmante woonkamer, een ruime keuken, een badkamer, een garage en een bijgebouwtje.
De voor- en achtertuin zorgen er samen voor dat u gedurende de hele dag van de zon kunt genieten. Bent u geïnteresseerd in deze woning uit het jaar 1958 en wilt u er meer over weten? Twijfel niet om ons te contacteren, wij leiden u graag rond!

De kindvriendelijke buurt Bruins Slotlaan/Campenbuurt is de ideale omgeving voor gezinnen met opgroeiende kinderen. Een breed scala aan basisscholen is te vinden op korte fietsafstand en meerdere speeltuinen zijn op loopafstand. Ook alledaagse voorzieningen als supermarkten, winkels en restaurantjes zijn dichtbij; het centrum is namelijk op slechts vijf minuten loopafstand.

De indeling is als volgt:

Via een authentieke houten deur stapt u de woning binnen. De entreehal biedt directe toegang tot de woonkamer, de trap naar de eerste verdieping en een toilet. De woonkamer is een erg prettige ruimte waar houten balken aan het plafond samen met de authentieke schouw een aangename sfeer uitstralen.
De potentievolle ruimte kan worden ingericht met een ruime zithoek en een eethoek naast de keuken. Ook in de keuken kunt u uw fantasie de vrije loop laten. Deze is zeer ruim in breedte waardoor u er uitgebreid in kunt koken.
Ook heeft u vanaf de keuken toegang tot de achtertuin waardoor u ‘s zomers gemakkelijk aan tafel schuift in de zon. De badkamer, die zich naast de keuken bevindt, is aan modernisering toe en zit vol potentie: creëer hier een stijlvolle instapdouche of een luxe ligbad en geniet van rust en comfort.
In de garage parkeert u gemakkelijk uw auto waarbij u veel ruimte overhoudt voor het opslaan van spullen. De oprit vóór de garage geeft ruimte aan een eventuele tweede auto.

Op de eerste verdieping bevinden zich de drie slaapkamers en een overloop. De twee grootste slaapkamers zijn identiek in formaat en vormgeving. Beiden bieden ze drie raampartijen waardoor u wakker wordt met veel daglicht.
De derde slaapkamer is een slagje kleiner en kan naast slaapkamer ook worden ingericht als hobbykamer, werkkamer of sportruimte: aan u de keuze!

Exterieur:
Bruins Slotlaan 79 beschikt over een voor- en achtertuin. De voortuin heet u warm welkom met de boompjes en struikjes die langs het pad naar de overdekte voordeur lopen.
Op de oprit kunt u uw auto parkeren. De achtertuin is dankzij de betegelde ondergrond onderhoudsvriendelijk. Hier heeft u veel privacy en toegang tot het bijgebouw.

- Knusse twee-onder-een kapwoning uit 1958
- 88 meter aan woonoppervlakte en 174 perceeloppervlakte
- Aan renovatie toe en vol potentie
- 3 slaapkamers en een ruime keuken