Bruins Slotlaan 77 Nijkerk

Gelegen in Nijkerk ligt deze karakteristieke twee-onder-een kapwoning uit 1953. De opknapper heeft een woonoppervlakte van 77m2 en is dankzij de drie ruime slaapkamers een ideale starterswoning!

Belangrijk om te weten is dat de gehele woning gemoderniseerd dient te worden, waardoor u geheel in eigen stijl en wensen uw nieuwe droomplek kunt realiseren. Potentie heeft deze woning absoluut, dankzij de riante woonkamer met stenen haard, de ruime keuken die tot een fraaie woonkeuken kan worden getransformeerd en het vele lichtinval dat door de gehele woning vloeit. Dankzij het bouwjaar kent de woning authentieke details zoals de houten wanden in de hal en de gekleurde betegeling. Tevens voegen de voor- en achtertuin met een beetje aandacht veel waarde toe aan de woning.

De kindvriendelijke buurt Bruins Slotlaan/Campenbuurt is de ideale omgeving voor gezinnen met opgroeiende kinderen. Een breed scala aan basisscholen is te vinden op korte fietsafstand en meerdere speeltuinen zijn op loopafstand. Ook alledaagse voorzieningen als supermarkten, winkels en restaurantjes zijn dichtbij; het centrum is namelijk op slechts vijf minuten loopafstand.

De indeling van de woning is als volgt:

Bij binnenkomst van de woning arriveert u in de houtgekleurde hal, die vervolgens toegang geeft tot de woonkamer, keuken, bijkeuken en het toilet. De ruime woonkamer beschikt over grote raampartijen aan beide zijden van de kamer en kan opgedeeld worden over een woon- en eetgedeelte. Daarnaast draagt de stenen haard bij aan de knusse sfeer van de kamer. Via de woonkamer wordt de keuken betreed, die voldoende ruimte biedt om een fraaie woonkeuken te realiseren. Ook de bijkeuken is ruim opgezet, waardoor u veel mogelijkheden krijgt om deze ruimte naar eigen wens in te delen.

Via de ruime overloop op de eerste verdieping vindt u de drie slaapkamers en drie handige inbouwkasten. Alle drie de kamers zijn ruim en bieden dankzij de vele raampartijen een gezellig uitzicht over zowel de tuin- als de straatkant. De master bedroom springt er qua oppervlakte uit, waardoor naast het plaatsen van een tweepersoonsbed ruimte is voor ander meubilair.

Exterieur:
De woning beschikt over zowel een voor- als achtertuin. Bij aankomst van de woning wordt u op charmante wijze verwelkomd dankzij de afwisseling tussen gazon, bomen en struikjes die in de voortuin aanwezig zijn. Zowel via de woonkamer als de bijkeuken kunt u de ruime achtertuin betreden. Momenteel beschikt deze over betegeling en houten schuttingen. De achtertuin kan met wat aandacht omgetoverd worden tot een fraaie buitenruimte waar u gezellig tot rust kunt komen in de frisse lucht.

twee onder een kapwoning

natuurlijke ventilatie

kluswoning

gedeeltelijk dubbel glas, geen isolatie