Brucknerlaantje 129 Nijkerk

** Vanwege de grote belangstelling is het niet meer mogelijk een bezichtiging aan te vragen**

Vijf slaapkamers, een diepe tuin op het zuidwesten, geen achterburen en zonnepanelen kenmerken deze zeer ruime hoekwoning in Paasbos-west. Hier woon je heerlijk rustig aan een autovrij pad. De achtertuin met eigen achterom en twee terrassen grenst aan een groenstrook met hoge bomen. Dit is een fijne plek voor een gezin, want er is genoeg ruimte om te spelen en je woont vlak om de hoek van een basisschool. Ook is er de mogelijkheid om er een garagebox op loopafstand van de woning bij te kopen.

Begane grond:
De hal met garderobe en bergkast is een grote ruimte met veel lichtinval. Aan de linkerzijde, naast de meterkast, is de toiletruimte met fonteintje. De lichte plavuizen vloer ligt niet alleen in de hal, maar ook in de keuken. Verrassend is de ruimte en indeling van de bijna 9.80 meter diepe woonkamer, die in halfopen verbinding staat met de keuken. Er is ruimte voor een grote eettafel en het zitgedeelte grenst aan de grote ramen aan de zuidwestkant. Mooi element is de gemetselde schouw met plateau, nis met planken en een open haard. De zwarte hoekopstelling in de keuken heeft een wit aanrechtblad, veel bergruimte en alle apparatuur is ingebouwd.

Eerste verdieping:
Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers, waarvan een met een inloopkast. Deze slaapkamer, ingericht als tweepersoonskamer, is aan de achterzijde van de woning. De slaapkamers aan de voorzijde zijn goed in te richten met een bed, bureau en een garderobekast.
De inpandige badkamer heeft een houten plafond, inbouwverlichting en mechanische ventilatie. Lichte tegels op de wanden en vloer maken de badkamer heel ruimtelijk. Aan de linkerzijde staat het ligbad en verder heeft deze badkamer een wandcloset en een wastafel.

Tweede verdieping:
Er is een vaste trap naar de overloop, waar nog twee slaapkamers zijn. De slaapkamer aan de voorzijde, ingericht als werk-/studeerkamer, grenst aan de berging/wasruimte. Aan de achterzijde is een leuke slaapkamer die, net als de andere kamer, een groot dakraam heeft.

Exterieur:
De voortuin is, net als het brede pad aan de zijkant, geheel bestraat en de schuttingdelen zorgen voor privacy. De fietsen kunnen in de berging aan de voorzijde staan en pad is afgesloten met een houten poort. Aan de berging is een overkapping voor de afvalcontainers gebouwd.
Ook in de diepe achtertuin, gesitueerd op het zuidwesten, zie je deze mooie bestrating. Het grote terras grenst aan de woonkamer en is een fijne plek met mooi uitzicht naar de borders en het grasveldje. Achter in de tuin zijn een overdekt terras, houtopslag gebouwd. Ook is er de mogelijkheid om er een garagebox op loopafstand van de woning bij te kopen.

- Het buitenschilderwerk is in 2019/2020 gedaan;
- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Nefit, 1994);
- Op het dak liggen 10 zonnepanelen (2016) met een capaciteit van 2700 Wp;
- Niet-bewonersclausule van toepassing;
- Energielabel B.

Optioneel:
Bij te kopen garagebox op loopafstand van de woning.

hoekwoning

mechanische ventilatie

ligbad, toilet, wastafel, wastafelmeubel
open keuken