Boswitje 21 Nijkerk

Zoekt u een moderne hoekwoning, op en top verzorgd met veel ruimte voor het hele gezin? Dan wilt u deze niet missen. De woning ligt op een groot perceel en heeft een zonnige woonkamer. De openslaande tuindeuren maken het contact met buiten optimaal. In de moderne keuken is koken een feestje. De twee luxe badkamers zorgen voor veel wooncomfort. De vier slaapkamers, zonnige achtertuin en garage met oprit maken het plaatje compleet: dit is een ideale familiewoning.
De mooie hoekwoning ligt aan een rustige parallelweg in een jonge wijk. Op loopafstand vindt u de supermarkt, scholen en de leuke speeltuin het Pirateneiland. Ook is er in de wijk volop ruimte om te wandelen in het groen of om uw hond uit te laten. In 10 minuten fietst u naar het gezellige centrum van Nijkerk en in een half uurtje fietsen staat u in de bruisende binnenstad van Amersfoort. De ligging nabij uitvalswegen is zeer gunstig: in 3 minuten rijdt u op de A28.

Begane grond
U betreedt de woning via de hal met garderobe en vaste kast. Deze geeft toegang tot de geheel betegelde toiletruimte met fontein en raam, de trapopgang en de woonkamer. De tuingerichte woonkamer is aan de achterzijde van de woning gelegen. Een riante raampartij met kamerhoog glas en openslaande tuindeuren bieden uitzicht op de achtertuin. In de zithoek ervaar je daardoor een prettig contact met de buitenruimte. Gelegen op het zuidoosten, is de lichtinval aangenaam zonnig. Aan de eettafel is genoeg plaats voor zeker zes personen. Ook bevindt zich hier de handige trapkast.
De aangrenzende open keuken is aan de voorzijde van de woning gelegen. Dit ruime vertrek is uitgerust met een raampartij die uitziet op de voortuin. De strakke inrichting bestaat uit een modern, langwerpig keukenmeubel en een kasten-/apparatenwand. U vindt er allerhande inbouwapparatuur, zoals een kookplaat met afzuigkap. De achterwand is betegeld. Met zoveel ruimte en licht, wordt koken hier een feestje.

1e verdieping
De overloop geeft toegang tot drie slaapkamers en de badkamer. De eerste slaapkamer bevindt zich aan de achterzijde van de woning. De raampartij biedt uitzicht op de achtertuin. Het vertrek is voorzien van een halfhoge scheidingswand. U vindt er voldoende ruimte voor aanvullend meubilair. De tweede slaapkamer is aan de voorzijde van de woning gesitueerd. Het Franse balkon geeft het vertrek zijn eigen karakter. Ook deze biedt ruimte aan aanvullend meubilair. De derde slaapkamer bevindt zich aan de achterzijde van de woning. Gelegen op het oosten, word u er wakker met de eerste ochtendzon. U vindt er de witgoedaansluiting.
De moderne badkamer is geheel betegeld en heeft een luxueuze uitstraling. U vindt er diverse ingebouwde nissen en inbouwspotverlichting. Een raam biedt daglicht en ventilatie. De inrichting bestaat uit een ligbad, toilet, inloopdouche met (ingebouwde) regenkopdouche en wastafel in meubel.

2e verdieping
De trap geeft toegang tot de vierde slaapkamer. Deze is zeer fraai en met oog voor detail afgewerkt. Het vertrek is bovendien ruim en bestrijkt de gehele verdieping. Meerdere vaste kasten bieden opbergruimte. U slaapt knus onder de punt van het dak. (Dak)ramen bieden daglicht. De kamer is uitgerust met een luxe en suite badkamer. Deze is betegeld en modern ingericht met een dubbele wastafel in meubel, toilet en inloopdouche met (ingebouwde) regenkopdouche.

De voortuin is groot en bestaat uit borders met heesters en parasolbomen. Ook vindt u er de inrit en de garage. De poort geeft toegang tot de achtertuin.
De achtertuin is te betreden via de woonkamer, de garage en de poort naar de voortuin. Gelegen op het zuidoosten, vindt u er volop zon. Grenzend aan de woning bevindt zich een royaal terras. U vindt er ruimte voor zowel een eettafel als een loungeset. Buiten eten of simpelweg genieten van de zon kunnen allebei. De inrichting bestaat verder uit een gazon en enkele knotbomen. In de uiterste hoek bevindt zich het achterom: handig voor informeel bezoek of de vriendjes van uw kinderen. Het geheel wordt omzoomd door (begroeide) schuttingen die privacy bieden.

• Hoekwoning
• 4 slaapkamers
• Zonnige en tuingerichte woonkamer
• Openslaande tuindeuren