Barend Kuisstraat 17 Nijkerk

Op zoek naar een tussenwoning in een rustige, kindvriendelijke wijk, op loopafstand van het centrum? Dan is deze goed onderhouden woning wellicht iets voor u.
Deze tussenwoning heeft vier slaapkamers en een tuin op het zuiden, van waaruit je direct een speeltuintje kunt bereiken. De keuken met inbouwapparatuur, de nette toiletruimte en de in 2018 deels vernieuwde badkamer maken een zeer goede indruk. Dit jaar zijn er 8 zonnepanelen geplaatst, wat een gunstige invloed gaat hebben op je energierekening. Vier jaar geleden is het buiten schilderwerk gedaan en de Nefit HR-ketel is in eigendom.

Aan de hal met garderobe grenzen de woonkamer, de nette toiletruimte met wandcloset en een handige bergkast. De laminaatvloer ligt niet alleen in de hal, maar ook in de woonkamer en keuken.
In de woon-/eetkamer is een mooie verdeling tussen het zit- en eetgedeelte. Vanaf de bank kijk je naar de voortuin en de brede straat met mooie bomen, terwijl je vanaf de eettafel naar de zonnige achtertuin kijkt. En als je de schuifpui opent, dan loop je zo het terras op.
Er is een mooie doorgang die de woonkamer met de keuken verbindt. De keuken met lichtkoepel is, net als de woonkamer, aan de achterzijde uitgebouwd. De ruime hoekopstelling heeft veel bergruimte en nagenoeg alle benodigde apparatuur, waaronder een gaskookplaat en afzuigkap, is ingebouwd.

Twee dakkapellen en een groot dakraam zorgen voor veel lichtinval in de slaapkamers. Twee kamers zijn groot genoeg om in te delen als tweepersoonskamer en de derde slaapkamer is een prima kinderkamer, kastenkamer of werk-/studeerruimte. Op bijna de hele verdieping ligt een vinylvloer met houtpatroon.
In 2018 is de badkamer met dakraam deels vernieuwd. De ruimte is ingedeeld met een kwartronde douche, een wandcloset, lage handdoekenradiator en een wastafelmeubel. Rustige kleuren zorgen voor een badkamer met een tijdloos karakter.

Er is een vaste trap naar de tweede verdieping, waar een overloop en de vierde slaapkamer zijn. De nok heeft een hoogte van 3.20 meter en op de overloop, naast de trap, is ruimte voor de wasapparatuur. Ook de HR-ketel uit 2008 (eigendom) hangt op deze verdieping. Zo heeft deze woning vier slaapkamers; perfect voor een gezin.

Tuin:
De voor- en achtertuin zijn heel onderhoudsvriendelijk aangelegd, waardoor je geen groene vingers nodig hebt. Dankzij de ligging op het zuiden zit u in de achtertuin heerlijk in de zon. Aan de stenen berging is een overdekt terras gemaakt, waar u op het warmste moment van de dag in de schaduw zit. Achter in de tuin is een poort naar het speeltuintje en via het pad is de openbare weg snel te bereiken.

- Het dak, de begane grondvloer en spouwmuren zijn vanuit de bouw geïsoleerd;
- Houten kozijnen met dubbel glas (m.u.v. toiletruimte);
- In 2019 is het buitenschilderwerk in eigen beheer gedaan;