Aalscholverlaan 69 Nijkerk

In een rustige zijstraat van de Aalscholverlaan staat deze verrassend ruime twee-onder-een kapwoning met een grote garage, zonnige tuin en vier slaapkamers.
De woning heeft een unieke sfeer, veel lichtinval, gezellige eetkeuken en een luxe badkamer.
Met een inhoud van bijna 750 m³ is dit een geweldig familiehuis aan de rand van de kindvriendelijke wijk Strijland.
Met het centrum, treinstation, basis- en middelbaar onderwijs, sportfaciliteiten en vele verenigingen op fietsafstand is dit een huis dat aan veel woonwensen voldoet.

De hal geeft direct aan dat deze woning veel sfeer en ruimte heeft. Aan de rechterzijde zijn de toiletruimte met fonteintje, de meterkast en de open, houten trap naar de eerste verdieping.
Aan de achterzijde is de ruim 35 m² grote woonkamer met een fraaie kachel, openslaande deuren naar de tuin, houten vloer met vloerverwarming en een stijlvolle wandafwerking.
De eetkeuken van circa 20 m² is het hart van de woning. Er is ruimte voor een tweede eettafel en, net als in de woonkamer en hal, ligt er een houten vloer. De U-opstelling in een landelijke stijl heeft een natuurstenen aanrechtblad, veel bergruimte en alle benodigde inbouwapparatuur.
Een portaal verbindt de keuken met de garage van maar liefst 44 m² met openslaande deuren naar de oprit, genoeg ruimte voor een auto, een raam aan de tuinzijde en een deur naar het terras. Voor opslag, de auto, motor, fietsen en als hobbyruimte is deze garage een fantastische plek.

Op de eerste verdieping zijn drie ruime slaapkamers en de badkamer. Ook ziet u op de overloop een vaste trap naar de tweede verdieping.
Aan de achterzijde zijn twee slaapkamers samengevoegd tot een zeer ruime master bedroom met een inloopkast en een deur naar het balkon. Met het plaatsen van een wand en deur is deze kamer te splitsen. Aan de voorzijde is een slaapkamer, die groot genoeg is om als tweepersoonskamer in te richten.
De moderne badkamer(met vloerverwarming) is ingedeeld met een vrijstaand bad, inloopdouche, tweede toilet en een boomstam blad waarin een brede wastafel met twee kranen is geplaatst.
Onder het blad is ruimte voor de wasapparatuur en fungeert een tweede boomstamblad als opslag.

Met een nokhoogte van 2.60 meter is de tweede verdieping een volwaardige etage. Vanaf de overloop zijn een berging en een slaapkamer te bereiken.
De slaapkamer heeft een groot dakraam met verduisteringsgordijn en op de overloop is ruimte om een werk- of studeerplek te maken.

Exterieur:
Het perceel is exact 300 m² en de achtertuin heeft een gunstige ligging op het zuidoosten, waardoor u al vroeg in de ochtend in de zon kunt zitten. Meerdere terrassen, een stukje gras en borders met beplanting vormen een mooi geheel.
Het overdekte terras in de hoek van de tuin is de perfecte plek voor de late middag- en avondzon. De mooi aangelegde voortuin met oprit geeft de woning een mooie uitstraling.

- Verwarming en warm water via een HR-ketel (Nefit Excellent);
- Vier slaapkamers, waarvan twee zijn samengevoegd tot een master bedroom met inloopkast;
- Zeer ruime garage voor de hobbyist en auto-/motorliefhebber;
- Mooi aangelegde voor- en achtertuin;
- Vloerverwarming woonkamer en badkamer.

twee onder een kapwoning

Woon kenmerk
hofjeswoning
glasvezel kabel, natuurlijke ventilatie, tv kabel