Zijdevlinder 47 Nijkerk

Op zoek naar een fantastische en geheel instapklare gezinswoning in een groene en populaire wijk? Dan is de Zijdevlinder 47 precies wat jij zoekt! Deze geschakelde woning in Nijkerk is voorzien van vier slaapkamers, een zeer nette keuken, een badkamer met regendouche, een riante garage en een heerlijke tuin met waanzinnige overkapping boven een luxueus terras. Het strakke stucwerk en de raampartijen geven de woning een frisse uitstraling, terwijl de bouwstijl van de wijk de woning ook een sfeervol karakter geeft. Deze absolute buitenkans is gelegen in de wijk De Terrassen in Nijkerk. Een moderne wijk, met een karakteristieke uitstraling. De wijk is voorzien van veel groen en water. Bovendien bevinden verschillende scholen, de kinderopvang en speelplaatsen zich op loopafstand van de woning, wat deze locatie zeer kindvriendelijk maakt. Daarnaast zijn ook de supermarkt, het openbaar vervoer en de afrit naar de snelweg nabijgelegen. Ook wat voorzieningen betreft ontbreekt het je op de Zijdevlinder dus aan niets!

Begane grond
Je komt de woning binnen via de hal, waar een toilet, de meterkast, de trapopgang naar boven en opbergruimte onder de trap onderdeel van uitmaken. Via de hal betreed je bovendien de riante woonkamer. Deze ruimte ademt dankzij de grote raampartijen aan voor- en achterzijde natuurlijk daglicht. Dit, in combinatie met het strakke stucwerk en zeer nette schilderwerk geven de woning een heerlijk frisse en ruimtelijke indruk. De zeer ruim opgezette woonkamer is aan de voorzijde van het huis verbonden met de moderne open keuken. De keurige keuken, die dankzij de greepjes een sfeervol karakter uitstraalt, is wat apparatuur betreft van alle moderne gemakken voorzien. Bovendien is er een ruime hoeveelheid opberg- en werkruimte beschikbaar. Via een gezellige eethoek, kom je vervolgens aan de achterzijde van de woning. In dit gedeelte van de woonkamer is ruimte voor een zeer comfortabele zithoek rondom een moderne maar gezellige haard. Ook vind je hier de deur richting de tuin.

1e verdieping
Via de overloop op de 1e verdieping heb je toegang tot drie slaapkamers en de badkamer. De overloop en de kamers zijn allemaal voorzien van comfortabele vloerbedekking, die in uitstekende staat is. Ook deze verdieping heeft diezelfde frisse uitstraling dankzij het net onderhouden schilderwerk en de aanwezige raampartijen in de verschillende kamers. De grootste slaapkamer van de drie is voorzien van een extra garderoberuimte. De badkamer is volledig betegeld en voorzien van een regendouche, toilet en badkamermeubel met dubbele wastafel.

2e verdieping
Op de tweede verdieping vind je de vierde slaapkamer, die voorzien is van een dakraam. Deze kamer is, evenals de slaapkamers op de eerste verdieping, uiteraard ook in te delen als kantoor, fitnessruimte, speel- of logeerkamer. Bovendien vind je op deze verdieping nog een extra kamer waar zich ook de witgoedaansluiting bevindt. Dit is een uitstekende ruimte voor de was en extra berging.

Buiten
Zowel aan de voor- als achterzijde is de woning voorzien van een uitstekend onderhouden tuin. De voorzijde bestaat uit een betegelde oprit richting voordeur en garage, en uit een grindterras met ruimte voor een gezellig zitje achter de heg. De achtertuin bestaat uit een betegeld terras, een grindgedeelte, verschillende beplanting en plantenbakken en een waanzinnig terras onder een moderne overkapping. Een heerlijke plek voor gezellige avonden met vrienden rondom de houtkachel. Ook als het wat minder weer is, geniet je hier dankzij de beschutting van de frisse buitenlucht aan tafel of in een comfortabele zithoek. Een moderne tuin met prachtige beplanting en een luxueus overdekt terras met allure!

De woning is voorzien van een riante garage en hiermee van een grote hoeveelheid extra bergruimte.

• Energielabel A
• Woonoppervlakte: 163 m²
• Perceeloppervlakte: 257 m²
• Bouwjaar: 2010