Meidoornlaan 1 Nijkerk

Verhuizen zonder klussen? Dit lichte driekamerappartement met balkon op het zuidoosten is klaar om in te trekken!
Aan de zuidoostzijde van Nijkerk, op korte afstand van het gezellige centrum, vindt u dit lichte en ruimtelijke driekamerappartement op de eerste verdieping. De woning is gesitueerd op de hoek zodat u beschikt over raampartijen aan drie zijden. E.e.a. is afgewerkt met een houten vloer, spotverlichting in verschillende vertrekken, strak geschilderde wanden en radiatoren met ombouw. U beschikt daarnaast over een eenvoudige maar zeer nette keuken en een fraai gemoderniseerde badkamer. In de onderbouw bevindt zich een ruime berging.

De woning is gelegen in een groene woonwijk met veel ruimte voor spelende kinderen. U woont op wandelafstand van kinderopvang, scholen, openbaar vervoer en een groot sportpark met verschillende verenigingen. Ook de gezellige binnenstad is gemakkelijk lopend of per fiets bereikbaar, zodat winkels, speciaalzaken en horeca binnen handbereik zijn. Via de uitvalswegen rijdt u snel naar steden als Amersfoort, Utrecht, Apeldoorn en Almere.

Gemeenschappelijke entree met brievenbussen, bellentableau en trapopgang naar de verdiepingen.

Appartement:
U betreedt de woning via de hal met spotverlichting, meterkast, inbouwkasten, garderobe, nette toiletruimte en toegang tot badkamer, living en slaapkamers. De woonkamer is gesitueerd aan de voorzijde en kijkt uit op het balkon met daarachter parkeerplaats, een speeltuin en groen. Grote raampartijen aan twee zijden zorgen voor een mooie lichtval en een fraaie houten vloer geeft een prettige sfeer, net als de radiatoren met ombouw. Zowel naar de hal als naar de keuken vindt u boogvormige open doorgangen, een openslaande deur geeft toegang tot het balkon. De open keuken biedt plaats aan een recht keukenmeubel met kunststof werkblad en boven- en onderkasten met witte fronten. Inbouwapparatuur betreft een vierpits gaskookplaat, afzuigkap, oven en vaatwasser. In een nis is ruimte voor een grote koelkast, en in de inbouwkast kunt u al uw voorraden kwijt. Ook de keuken geeft via een openslaande deur toegang tot het balkon.

Aan de achterzijde treft u twee slaapkamers, elk voorzien van een lichte laminaatvloer, grote raampartij met openslaand raam, radiatoren met ombouw, inbouwkasten en licht geschilderde wanden. De moderne badkamer is volledig betegeld en voorzien van spotverlichting, mechanische ventilatie en designradiator. Verder treft u er een badkamermeubel met kasten, wastafel en spiegel met verlichting, een ruime douchecabine en aansluitingen voor witgoedapparatuur.

Het balkon op het zuidoosten strekt zich over de volledige breedte van de woning, en geeft alle ruimte voor een lekker zitje in de zon. De buitenruimte is afgetimmerd met oud steigerhout en voorzien van houten vlondertegels, ook treft u hier een vaste balkonkast.

• Driekamerappartement
• Eerste verdieping (geen lift)
• Instapklaar
• Nette open keuken