Jozef Israelshof 13 Nijkerk

Op de Jozef Israelshof 13 vind je een goed onderhouden hoekwoning met een zeer riante achtertuin! De woonkamer met royale raampartijen, de aansluitende halfopen keuken, twee ruime slaapkamers, nette badkamer, houten tuinhuis en inpandige garage zorgen dat je hier een comfortabel kunt wonen. Deze fijne woning is gelegen in de rustige wijk Strijland in Nijkerk. Een nette wijk die voorzien is van alle voorzieningen die je nodig hebt. Denk bijvoorbeeld aan een supermarkt, verschillende scholen, sport- en speelvoorzieningen, horeca en veel openbaar groen. Bovendien ligt de woning op fietsafstand van het centrum en van het treinstation. Ook bevind je je binnen no time op de dichtstbijzijnde uitvalsweg. Tot slot is de straat fijn en rustig, doordat er voornamelijk alleen bestemmingsverkeer komt. Het ontbreekt je op de Jozef Israelshof dus aan helemaal niets!

Indeling van de woning
Begane grond
Je komt de woning binnen via de hal, waar je naast de entree naar de woonkamer ook een toilet en de trapopgang naar boven vindt. De woonkamer heeft dankzij de riante raampartijen aan voor- en achterzijde, een prettige, lichte sfeer. In deze kamer is er plek voor een comfortabele zithoek en voor een gezellig eetgedeelte. Via dit eetgedeelte is de woonkamer aan de achterzijde van de woning verbonden met de halfopen keuken. Deze betegelde keuken heeft een karakteristieke landelijke uitstraling dankzij de houten frontjes en typerende greepjes. De keuken is voorzien van inbouwapparatuur en van een grote hoeveelheid kastruimte.

1e verdieping
Via de overloop op de 1e verdieping heb je toegang tot twee slaapkamers, een berging met meterkast en de badkamer. De slaapkamers zijn allebei van een mooi formaat en genieten dankzij de ramen van een prettige hoeveelheid natuurlijk lichtinval. De badkamer is geheel betegeld en voorzien van een badkamermeubel met wastafel, een zwevend toilet, een comfortabele douche en een handdoekradiator.

Buiten
Zowel aan de voor- als achterzijde is de woning voorzien van een goed onderhouden tuin. De voortuin bestaat uit beplanting en een stenen pad naar de voordeur. Maar de echte verrassing bevindt zich aan de achterzijde van de woning; een tuin van een fantastisch formaat. De tuin, die je vanuit de keuken betreedt en ook toegang biedt tot de garage, bestaat uit een betegeld terras onder een prachtig begroeide pergola, een riant grasgedeelte en bloemperken met stenen borderrand en beplanting, een extra terras aan de achterzijde van de tuin en een houten tuinhuis. Aan de zijkant van de woning bevindt zich bovendien een pad naar de achterom, wederom beschut door een begroeide pergola. De tuin is omheind door een houten schutting. Een veelzijdige tuin met oneindige mogelijkheden. Een droom voor iedere tuinliefhebber!

De woning is voorzien van een inpandige garage en hiermee van een grote hoeveelheid extra bergruimte.

Bijzonderheden
• Woonoppervlakte: 90 m²
• Perceeloppervlakte: 422 m²
• Bouwjaar: 1982